Geplaatst 14 februari 20232 jr. Populair bericht Deze jingleset komt uit het archief van Helmut Slawik. Radio Valentine Jingles
Geplaatst 15 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht Hierbij nog twee sets Radio Valentine jingles, die ik op andere cassettes tegenkwam. Radio Valentine Jingles Part 2 Radio Valentine Jingles Part 3
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Hallo Ben, Leuk gevonden. Heb je wat meer info over dit station. Ik heb er nog nooit van gehoord. Groetjes Dyo Aussieland
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Auteur Hi Dyo, Helaas ik had nog nooit van dat station gehoord. Helmut en Ian schreven er nog wat over in dit draadje: En mogelijk kan Helmut nog wat extra informatie geven. 16 februari 20232 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 17 februari 20232 jr. Populair bericht Hmm ik was in het begin bij de zender zelf betrokken. Maar veel meer weet ik ook niet te vertellen. De zender begon in de buurt van Dusseldorp op Middengolf uit te zenden. Radio Caroline zond toen uit op 1187 kHz en Radio Valentine express daarnaast op 1196 kHz. Later is de zender omgebouwd voor kortegolf en zond uit in 49 meter band.
Geplaatst 22 februari 20232 jr. Nico Haak´s Beautiful Dutch Milk Show... ❤️ 😄 Dat jingle was ingesproken door Hardy - helaas ook overleden... 22 februari 20232 jr. bewerkt door Stefan Kramer
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.