Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

In 1979 was Jeroen Soer even aan boord van het zendschip Mi Amigo, helaas was in die tijd het schip niet helemaal waterdicht, zo links en rechts zat er wel een gaatje in de bodem waardoor er wat water binnen liep, en dat beviel Jeroen totaal niet en daarom kwam ie niet meer terug aan boord en maakte ie later alleen programma's aan land. Ik vond in mijn archief nog een kopie van een studiotape die Jeroen maakte voor Radio Caroline en die volgens mijn gegevens voor 23 februari 1980 zou zijn, 08:07 uur tot 09:00 uur. Deze digitale opname is nog uit mijn "Windows 98SE" periode, dus ergens uit 2003 of zo... komt van de downloadclub.

Deze opname zal best al wel eens eerder aangeboden zijn maar al die links voor download zijn allang verlopen, dus deel ik 'm opnieuw met jullie.

Radio Caroline 23-02-1980 08:07-09:0900 studio kopie.

https://pixeldrain.com/u/UZSp9H7c

Veel luisterplezier

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht
4 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

In 1979 was Jeroen Soer even aan boord van het zendschip Mi Amigo, helaas was in die tijd het schip niet helemaal waterdicht, zo links en rechts zat er wel een gaatje in de bodem waardoor er wat water binnen liep, en dat beviel Jeroen totaal niet en daarom kwam ie niet meer terug aan boord en maakte ie later alleen programma's aan land. Ik vond in mijn archief nog een kopie van een studiotape die Jeroen maakte voor Radio Caroline en die volgens mijn gegevens voor 23 februari 1980 zou zijn, 08:07 uur tot 09:00 uur. Deze digitale opname is nog uit mijn "Windows 98SE" periode, dus ergens uit 2003 of zo... komt van de downloadclub.

Deze opname zal best al wel eens eerder aangeboden zijn maar al die links voor download zijn allang verlopen, dus deel ik 'm opnieuw met jullie.

Radio Caroline 23-02-1980 08:07-09:0900 studio kopie.

https://pixeldrain.com/u/UZSp9H7c

Veel luisterplezier

Henk Kruize

In mijn archief heeft ie een andere datum:

Caroline-19791024-0800-0900-JeroenWoelwater-Wekkerradio-studio

Geplaatst

Het is in ieder geval 1979. Zijn hittip was Wiggle and giggle all night en die is uit dat jaar...

Geplaatst
38 minutes ago, hans558 said:

Het is in ieder geval 1979. Zijn hittip was Wiggle and giggle all night en die is uit dat jaar...

Beste Hans,

According to Radiopedia, Jeroen's Hittip "Wiggle and giggle all night" was for the week commencing 30th September 1979.

Mvg,

John C

Geplaatst
  • Populair bericht
19 uur geleden zei Martin1968:

In mijn archief heeft ie een andere datum:

Caroline-19791024-0800-0900-JeroenWoelwater-Wekkerradio-studio

Martin,

Ik heb deze opname een week eerder gedateerd, namelijk op 17-10-1979.

Op deze datum zie ik ook gearchiveerd staan in de index van Ja-Fré.

Maar vraag me niet waarom. Ik denk dat dit in het verleden ook een keer is uit gediscussieerd.

Gerard

Geplaatst
  • Populair bericht
3 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Martin,

Maar vraag me niet waarom. Ik denk dat dit in het verleden ook een keer is uit gediscussieerd.

Gerard

Kijk maar in dit draadje Gerard.

groet, Hans

Geplaatst
5 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Martin,

Gerard

Het is blijkbaar dus een show van woensdag. Ik lees hier echter ook ,,Jeroen's Hittip "Wiggle and giggle all night" was for the week commencing 30th September 1979''. Dan zou het dus woensdag 3 oktober 1979 moeten zijn.

Geplaatst
  • Populair bericht
9 minuten geleden zei Martin1968:

Het is blijkbaar dus een show van woensdag. Ik lees hier echter ook ,,Jeroen's Hittip "Wiggle and giggle all night" was for the week commencing 30th September 1979''. Dan zou het dus woensdag 3 oktober 1979 moeten zijn.

Martin,

Op de Radiopedia-pagina staat bij de Radio Caroline DJ hittips bij Jeroen Woelwater bij Hittips 

30 september 1979[53]Cory Daye Wiggle and a Giggle All Night Long

Het getal 53 is een verwijzing en deze verwijzing meldt:

Jeroen Woelwater - Wekkerradio, Radio Caroline, 17 oktober 1979, opname geraadpleegd op 24 mei 2018

Dat is de reden, dat ik 17 oktober 1979 als datum van deze opname heb genomen. Ik geef toe, dat het verwarrend overkomt.

Gerard

Geplaatst
  • Populair bericht
17 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Martin,

Op de Radiopedia-pagina staat bij de Radio Caroline DJ hittips bij Jeroen Woelwater bij Hittips 

30 september 1979[53]Cory Daye Wiggle and a Giggle All Night Long

Het getal 53 is een verwijzing en deze verwijzing meldt:

Jeroen Woelwater - Wekkerradio, Radio Caroline, 17 oktober 1979, opname geraadpleegd op 24 mei 2018

Dat is de reden, dat ik 17 oktober 1979 als datum van deze opname heb genomen. Ik geef toe, dat het verwarrend overkomt.

Gerard

In feite ontbreekt het bewijs van welke datum deze studio-opname in feite is, te meer omdat hij niet is uitgezonden.

Is geen halszaak, maar gewoon jammer.

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik heb hem zelf op woensdag 3 oktober 1979 gearchiveerd. Later in oktober lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat Ad Roberts op 11 oktober de Mv Mi Amigo had verlaten en er vanaf dat moment tot eind oktober alleen maar Engelse Caroline jocks op de zender zaten die de programma's maakten.

17 oktober 1979 heb ik een aircheck van Richard Thompson die die dag Wekkerradio doet van 7.30 tot 10.00 uur.

IMG_0286.jpg

bewerkt door jan

Geplaatst
  • Populair bericht
1 uur geleden zei jan:

Ik heb hem zelf op woensdag 3 oktober 1979 gearchiveerd. Later in oktober lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat Ad Roberts op 11 oktober de Mv Mi Amigo had verlaten en er vanaf dat moment tot eind oktober alleen maar Engelse Caroline jocks op de zender zaten die de programma's maakten.

17 oktober 1979 heb ik een aircheck van Richard Thompson die die dag Wekkerradio doet van 7.30 tot 10.00 uur.

IMG_0286.jpg

Jan,

Bedankt voor je reactie.

Dan lijkt mij inderdaad 3 oktober 1979 het meest voor de hand liggend. Ik ga het aanpassen.

Gerard

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.