Jump to content

Veronica 1973 12-00 2100-2200 GastDJ - MarcelBreumiek - WelkomOp538

Recommended Posts

24 minuten geleden zei martinja:

Ik heb dit staan:   Radio Veronica 1973 12-01 2100-2200 (1.00.55) WelkomOp538 - GastDJMarcelBrunik  (download 9-10-2021)

Bedankt voor de juiste datum en achternaam. Is het mogelijk om de download van 9-10-2021 nog een keer te plaatsen. Ik ben benieuwd of het dezelfde bandopname is zoals door mij is aangeboden. 

1 uur geleden zei Juul:

Dag Bertus,

Ik kan dat niet achterhalen.   Zou toeval zijn. Heb je het zelf opgenomen?

Wat ik mij kan herinneren heb ik deze opname destijds gedigitaliseerd. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de opname van Martin.

• reaction_title_1 1
  • reaction_title_2 1

1 hour ago, martinja said:

Bij deze dan   Radio Veronica 1973 12-01 2100-2200 (1.00.55) WelkomOp538 - GastDJMarcelBrunik

cloak_login_or_register

Beste Martin,

Let me throw another spanner in the works. I've just looked at Jan-Fre's Offshore Index and he lists the presenter as Marcel Bleumink. Comments?

Mvg,

John C

• reaction_title_1 1
  • reaction_title_2 1

Posted (edited)
3 uur geleden zei bertus:

Bedankt voor de juiste datum en achternaam. Is het mogelijk om de download van 9-10-2021 nog een keer te plaatsen. Ik ben benieuwd of het dezelfde bandopname is zoals door mij is aangeboden. 

Wat ik mij kan herinneren heb ik deze opname destijds gedigitaliseerd. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de opname van Martin.

Dag Bertus,

Mijn vraag was of je het zelf opgenomen hebt.  Niet dat digitaliseren, dat geloof ik wel..............hi

Neemt niet weg dat ik hoe zal ik het aardig schrijven niet de betere dj vind.................

Edited by Juul
  • reaction_title_1 2

2 uur geleden zei Juul:

Dag Bertus,

Mijn vraag was of je het zelf opgenomen hebt.  Niet dat digitaliseren, dat geloof ik wel..............hi

Neemt niet weg dat ik hoe zal ik het aardig schrijven niet de betere dj vind.................

Dag Juul,

Het blijkt dat Martin ook een opname heeft. Het begin en het eind van het programma zijn hetzelfde. Dit doet mij twijfelen of ik deze destijds zelf heb gedigitaliseerd van band of toch gedownload. Ik had deze nog niet eerder voorbij zien komen.

Groet, Bertus

• reaction_title_1 2
  • reaction_title_2 1