Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica 1973 12-00 2100-2200 GastDJ - MarcelBreumiek - WelkomOp538

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Veronica 1973 12-00 2100-2200 GastDJ – MarcelBreumiek – WelkomOp538

https://pixeldrain.com/u/9VZd887D 

De exacte datum kan ik niet meer achterhalen. Misschien weet Juul raad. Bij het beluisteren van de achternaam van de gast DJ komt ik uit op "Breumiek" Ook hier weet ik niet of het goed is geschreven.

Groet, Bertus

Geplaatst

Ik heb dit staan:   Radio Veronica 1973 12-01 2100-2200 (1.00.55) WelkomOp538 - GastDJMarcelBrunik  (download 9-10-2021)

Geplaatst
  • Auteur
24 minuten geleden zei martinja:

Ik heb dit staan:   Radio Veronica 1973 12-01 2100-2200 (1.00.55) WelkomOp538 - GastDJMarcelBrunik  (download 9-10-2021)

Bedankt voor de juiste datum en achternaam. Is het mogelijk om de download van 9-10-2021 nog een keer te plaatsen. Ik ben benieuwd of het dezelfde bandopname is zoals door mij is aangeboden. 

1 uur geleden zei Juul:

Dag Bertus,

Ik kan dat niet achterhalen.   Zou toeval zijn. Heb je het zelf opgenomen?

Wat ik mij kan herinneren heb ik deze opname destijds gedigitaliseerd. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de opname van Martin.

Geplaatst
  • Populair bericht
19 minuten geleden zei bertus:

Bedankt voor de juiste datum en achternaam. Is het mogelijk om de download van 9-10-2021 nog een keer te plaatsen. Ik ben benieuwd of het dezelfde bandopname is zoals door mij is aangeboden. 

Wat ik mij kan herinneren heb ik deze opname destijds gedigitaliseerd. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de opname van Martin.

Bij deze dan   Radio Veronica 1973 12-01 2100-2200 (1.00.55) WelkomOp538 - GastDJMarcelBrunik

https://pixeldrain.com/u/6p4oiByA

Geplaatst
1 hour ago, martinja said:

Bij deze dan   Radio Veronica 1973 12-01 2100-2200 (1.00.55) WelkomOp538 - GastDJMarcelBrunik

https://pixeldrain.com/u/6p4oiByA

Beste Martin,

Let me throw another spanner in the works. I've just looked at Jan-Fre's Offshore Index and he lists the presenter as Marcel Bleumink. Comments?

Mvg,

John C

Geplaatst
3 uur geleden zei bertus:

Dag Bertus,

Mijn vraag was of je het zelf opgenomen hebt.  Niet dat digitaliseren, dat geloof ik wel..............hi

Neemt niet weg dat ik hoe zal ik het aardig schrijven niet de betere dj vind.................

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei Juul:

Dag Bertus,

Mijn vraag was of je het zelf opgenomen hebt.  Niet dat digitaliseren, dat geloof ik wel..............hi

Neemt niet weg dat ik hoe zal ik het aardig schrijven niet de betere dj vind.................

Dag Juul,

Het blijkt dat Martin ook een opname heeft. Het begin en het eind van het programma zijn hetzelfde. Dit doet mij twijfelen of ik deze destijds zelf heb gedigitaliseerd van band of toch gedownload. Ik had deze nog niet eerder voorbij zien komen.

Groet, Bertus

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.