Spring naar bijdragen

NOS Avondspits Radioveiling


pvanklei

Aanbevolen berichten

Ok....ik was ook een enorme fan van de Avondspits en Frits Spits....maar ik kan in geen velden of wegen tippen aan de toewijding die Eugene heeft gehad voor dit programma.....respect voor hem....en ik moet zeggen dat ik ook stik jaloers ben op hetgeen hij bijgehouden heeft over dit programma....en het goede nieuws is dat hij 900 (900!!) tapes heeft met oude Avondspits-afleveringen 😱...op dit fijne platform komen regelmatig oude afleveringen voorbij die ik ook gretig beluister en digitaal opsla....maar het aantal van 900 is hier volgens mij nog niet gepasseerd.....Goed om te weten dat er nog zoveel afleveringen bewaard zijn gebleven....hopelijk komen van die 900 de komende jaren er nog een aantal nieuwe afleveringen voorbij....hoewel ik er alle begrip voor heb als Eugene deze fantastische collectie Avondspitsen graag voor zichzelf wil houden....maar weet dat ik elke aflevering die nog niet eerder gedeeld is (hier) met luid gejuich zal ontvangen...

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.