Spring naar bijdragen

Radio Caroline 28-09-1978 21:15-21:45


Ben

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei Ben:

Deze opnamen komen uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe.

 

Please login or register to see this link.

 

De datum heb ik gebaseerd op de datum van uitzending van Lindisfarne – Juke Box Gypsy in ToTP

 

Aanvullingen en correcties zijn van harte welkom.

Ben,

 

De DJ die je hoort bij deze opname is volgens mij vrijwel zeker Stuart Russell.

Altijd een aangename DJ om naar te luisteren.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Ben:

Deze opnamen komen uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe.

 

Please login or register to see this link.

 

De datum heb ik gebaseerd op de datum van uitzending van Lindisfarne – Juke Box Gypsy in ToTP.

 

In de folder, waar je komt via de link hierboven, staan ook nog twee korte opnamen van Caroline waarover ik verder geen info heb. Deze hebben de volgende naam:

 

KS-CC-037 A Caroline 01

KS-CC-037 A Caroline 02

 

Aanvullingen en correcties zijn van harte welkom.

19780928 2115-2145 is zoals aangegeven Stuart Russell

 

ks cc 037 A 02 = hier ben ik niet zeker dat dit Roger Mathews is op Caroline, het zou kunnen dat dit op Mi Amigo is tussen 1700 en 1730 want Roger is af en toe in het Nederlands bezig "tot half zes". Opname vermoedelijk tussen 21 september en 7 oktober 78. In die periode had Caroline 's avonds maar enkele uren uitzending om de generatoren 's nachts te laten rusten. 

 

ks cc 037 A 01 = Samantha Dubois met oa Stuart Russell en Marc Jacobs in de studio, vanaf 21 september 78 deed ze programma's. Als het 28 september zou zijn dan deed ze om 22u programma.

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.