Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Deze opnamen komen uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe.

Radio Caroline 28-09-1978 21:15-21:45

De datum heb ik gebaseerd op de datum van uitzending van Lindisfarne – Juke Box Gypsy in ToTP.

In de folder, waar je komt via de link hierboven, staan ook nog twee korte opnamen van Caroline waarover ik verder geen info heb. Deze hebben de volgende naam:

KS-CC-037 A Caroline 01

KS-CC-037 A Caroline 02

Aanvullingen en correcties zijn van harte welkom.

Geplaatst
55 minuten geleden zei Ben:

Deze opnamen komen uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe.

De datum heb ik gebaseerd op de datum van uitzending van Lindisfarne – Juke Box Gypsy in ToTP

Ben,

De DJ die je hoort bij deze opname is volgens mij vrijwel zeker Stuart Russell.

Altijd een aangename DJ om naar te luisteren.

Gerard

Geplaatst
  • Populair bericht

KS-CC-037 A Caroline 01

KS-CC-037 A Caroline 02

1 is Samantha Dubois trying to read the weather forecast but Stuart Russell has turned off the lights. Lots of giggling.

2 sounds like Roger Mathews.

Geplaatst
5 uur geleden zei Ben:

De datum heb ik gebaseerd op de datum van uitzending van Lindisfarne – Juke Box Gypsy in ToTP.

In de folder, waar je komt via de link hierboven, staan ook nog twee korte opnamen van Caroline waarover ik verder geen info heb. Deze hebben de volgende naam:

KS-CC-037 A Caroline 01

KS-CC-037 A Caroline 02

19780928 2115-2145 is zoals aangegeven Stuart Russell

ks cc 037 A 02 = hier ben ik niet zeker dat dit Roger Mathews is op Caroline, het zou kunnen dat dit op Mi Amigo is tussen 1700 en 1730 want Roger is af en toe in het Nederlands bezig "tot half zes". Opname vermoedelijk tussen 21 september en 7 oktober 78. In die periode had Caroline 's avonds maar enkele uren uitzending om de generatoren 's nachts te laten rusten. 

ks cc 037 A 01 = Samantha Dubois met oa Stuart Russell en Marc Jacobs in de studio, vanaf 21 september 78 deed ze programma's. Als het 28 september zou zijn dan deed ze om 22u programma.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt, Bert. Mogelijk zijn alle opnamen van 28 September, maar dat is er niet zo 1-2-3 uit te halen.

Geplaatst
  • Populair bericht

KS-CC-037 A Caroline 01
moet zijn:
Caroline-19780928-2200-2205-SamanthaDubois

KS-CC-037 A Caroline 02
moet zijn:
Caroline-19780929-1815-1818-StevieGordon

groet, Hans

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.