Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO Countdown Gepresenteerd door Lex Harding 17 5 1980 H1

Featured Replies

Geplaatst

Ik zal later even kijken. Ik heb er geloof ik nog eentje van november 1980. Hierin bekritiseert Lex het toen nieuwe album Double Fantasy van John Lennon. Daar kwam hij echter een paar weken later op terug.

Geplaatst
31 minuten geleden zei dave76:

Ik zal later even kijken. Ik heb er geloof ik nog eentje van november 1980. Hierin bekritiseert Lex het toen nieuwe album Double Fantasy van John Lennon. Daar kwam hij echter een paar weken later op terug.

Als gevolg van een laffe moord waarschijnlijk. 😞

• 1 month later...
Geplaatst
Op 3-9-2023 om 14:39 zei dave76:

Ik geloof niet dat Lex zijn mening over Double Fantasy heeft herzien. Hooguit zal hij het na de moord wat minder gepast hebben gevonden te benadrukken dat de nieuwste Lennon-plaat niet zijn beste  was. Dat was het ook zeker niet.
Overigens gelden de zeven Lennon-songs op deze plaat (naast 7 van Yoko Ono, waar ook minimaal twee goede bij zitten) inmiddels als erkende klassiekers. Neem alleen al Woman en Beautiful Boy. 

Edwin

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.