Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

In december 1996 ging mijn website "Offshore Radio Links" voor het eerst online. Een paar jaar later werd het de "Offshore Radio Guide" (offshore-radio.de). In de afgelopen 27 jaar zijn daar geleidelijk hansknot.com, radioday.nl, seesender.de, radiocaroline.de en broadcasting-fleet.com aan toegevoegd.

Nu is het tijd voor een modernere lay-out en vooral een stroomlijning van de verschillende pagina's. Het nieuwe internetplatform

"Offshore Radio Nostalgia - A kaleidoscope of the Watery Wireless era"

is nu online. Het bevat honderden artikelen van Hans Knot, interessant nieuws, bijdragen en links en toegang tot 30.000 foto's en talloze video's.

Je kunt hem het beste meteen uitproberen:

https://offshoreradio.info

In December 1996, my website "Offshore Radio Links" went online for the first time. A few years later it became the "Offshore Radio Guide" (offshore-radio.de). Over the past 27 years, hansknot.com, radioday.nl, seesender.de, radiocaroline.de and broadcasting-fleet.com have gradually been added.

Now it's time for a more modern layout and, above all, a streamlining of the various sites. The new Internet platform

"Offshore Radio Nostalgia - A kaleidoscope of the Watery Wireless era"

is now online. It contains hundreds of articles by Hans Knot, interesting news, contributions and links as well as access to 30,000 photos and numerous videos.

It's best to try it out straight away:

https://offshoreradio.info

OffshoreRadioNostagia.thumb.png.afe67dfbfff00c1e4bd09644ea002a6a.png

Geplaatst

Hele mooie website, dank daarvoor!  Geen kritiek alleen maar een vraag.. Komt er ook een Nederlandstalige uitvoering? Nu zie ik wel Duits en Nederlandstalige bijdragen, maar het  grote overzicht is toch Engelstalig of mis ik iets?

Geplaatst
  • Auteur

Het overgrote deel van de artikelen is van Hans Knot (en alle Duitstalige en enkele Engelstalige artikelen zijn van mij).

Hans schrijft soms in het Engels (bijvoorbeeld zijn regelmatige "International Reports") en dan weer in het Nederlands (bijvoorbeeld over het REM-eiland of Radio Veronica). Ik dacht niet dat het veel zin had om onderscheid te maken tussen NL en GB, maar ik zal er nog eens over nadenken.

Groeten

Martin

Geplaatst

Prachtige website, Martin!

Met betrekking to vertalen, met het huidige aanbod van vertaalmachines maakt het mij eerlijk gezegd niet zo veel meer uit in welke taal een stuk tekst, e-mail of website aangeboden wordt. De vertalingen zijn nooit perfect (dat is mijn typ vaardigheid ook niet meer) maar goed genoeg om alles goed te kunnen begrijpen.

Geplaatst

Heerlijke website om al bladerend in te verdwalen. Ik heb hem " gebookmarkt"

Groet,

Andries

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.