Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

The Christmas Eve edition of Solid Gold Saturdaynight with Dick Bartley from 40 years ago

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Op1 17 November 1983 verhuisde ik met m'n gezin naar de VS en woonden we in eerste instantie tijdelijk in Four Lakes Village, Naperville, Illinois (bij Chicago). Onze huisraad was met een zeecontainer onderweg, maar we mochten ook één kubieke meter luchtvracht meenemen en daarin zat een radio-cassetterecorder (Fuji Electric). Helaas was die stuk gegaan en mocht ik van de verzekering een andere radio kopen. Dat werd een JVC stereo radio-cassetterecorder met Dolby-B. Vanaf dat moment kon ik genieten van het grote aanbod aan Amerikaanse radio. Op Christmas Eve (zaterdag 24 December) luisterde ik naar WFYR, waar Dick Bartley de Christmas Eve edition van Solid Gold Saturdaynight presenteerde. Ik nam daar een uurtje van op (de tijden kunnen anders zijn dat ik aangeef in de titel, heb toen geen tijden opgeschreven):

WFYR 241283 20:33 - 21:39 The Christmas Eve edition of Solid Gold Saturdaynight with Dick Bartley

Over Dick Bartley schreef Kent Kotal (Forgotten Hits) me 't volgende:

Dick Bartley was quite popular here in Chicago ... his programs were eventually syndicated and heard all over the world.  You'd be hard pressed to find a nicer and more knowledgeable guy when it comes to oldies music.

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.