Spring naar bijdragen

Laser FM 958 - Dance Classics Top 80 31-12-2001


Denniss

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Denniss:

Oh geinig dat wist ik niet, ik luisterde het heel vaak vroeger, heb nog opnames vanaf 1997. Paulo palermo etc, en later het wordt nix met john hendrikx schieten me zo te binnen :-) ohja, night palace met Dennis Ruyer.

Volgens mij had ik die ook gedigitaliseerd, ik zal eens kijken

 

Dennis

Dat zou leuk zijn!

 

Wim

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-1-2024 om 20:03 zei Denniss:

Oh geinig dat wist ik niet, ik luisterde het heel vaak vroeger, heb nog opnames vanaf 1997. Paulo palermo etc, en later het wordt nix met john hendrikx schieten me zo te binnen 🙂 ohja, night palace met Dennis Ruyer.

Volgens mij had ik die ook gedigitaliseerd, ik zal eens kijken

 

Dennis

Heb je toevallig ook opname(s) van John Hendrix?

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei tboneradio:

Voor de liefhebbers van Amsterdam (dance) sound ook deze:

 

danceradio992-counterpointfm-tribute-08-sep-2009-0000-0200-90.60MHz

 

Dit is (helaas) wel een hele magere tribute uitzending.

 

Doet geen recht aan de (goede) programma's, van dit Amsterdamse radiostation begin jaren 90, met het dance format via de 90.6 MHz.

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Dit is (helaas) wel een hele magere tribute uitzending.

 

Doet geen recht aan de (goede) programma's, van dit Amsterdamse radiostation begin jaren 90, met het dance format via de 90.6 MHz.

 

 


Klopt. Volgens mij was het vooral Dennis Ruyer die 's nachts twee uurtjes zat te freaken. 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
13 uur geleden zei John Hendrix:

 

@Dennis: Volgens mij vroeg jij destijds regelmatig een plaatje bij mij aan?

 

Groeten van John Hendrix Laser-FM Amsterdam

 

 

 

 

 

 Hoi John, wat leuk dat je ook hier op het forum zit, ja ik luisterde zo'n beetje altijd, en heel veel opgenomen op bandjes voor in de walkman door de week (het was net de tijd voor de MP3 speler). En het luisterde altijd extra leuk als je een plaatje aanvroeg inderdaad 😉

 

Ik had op mijn kamertje een kringloop tuner die dag en nacht aanstond, zo één met een vliegwiel achter de draaiknop. Dat ding had een 'Stereo' lampje dat bij geen enkele zender oplichtte, behalve bij Laser FM, dus ik wist meteen als er weer uitgezonden werd (en dat werd er veel, ook gewoon door de weeks 'savonds)

 

Ik vond op een oude backup nog een heel stel RealAudio opnames, waaronder nog een van Laser FM en een van iemand waar ik de naam even niet van weet, (klein katje?)  hij zond uit als Benelux op 95.8 en draaide oude zeezender bandjes (waarvan live het bandje brak (ahh nee dat is het zoveelste bandje 😞 😉 ))

Het zijn RM bestanden, VLC kan ze nog gewoon afspelen.

(wel een lage bitrate, 11 uur in 200mb)

 

Please login or register to see this link.

GRoet! Dennis

 

bewerkt door de redactie
Nieuwe tekst uit citaat gehaald
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Dennis,

 

De over het algemeen leuke reacties(.o.a. van jou) daar deden wij het natuurlijk (ook) voor en het was en is natuurlijk leuk als er een beetje respons komt op het clandestiene gerommel in de ether.

 

Ik was al een keer geattendeerd over berichten over Laser  en na een rondje googelen kwam ik hier terecht.

 

Ik heb zelf ook nog wel wat opnamen her en der(veelal ook nog op cassette en op Longplay hi-fi video) maar moet ze ook maar een keertje gaan verzamelen en dan digitaliseren.

 

Klein Katje..haha..klinkt als Ron N. die zat ook altijd te rommelen op 95.8 en is bekend van o.a. Radio Benelux uit het Gooi.

 

Mooie vent met prachtige verhalen en anekdotes over het vroegere zendgebeuren in o.a. het Gooi maar hij heeft ook veel voor Laser in Amsterdam betekend.

 

Ga straks even naar je laatste upload luisteren en hartelijk dank voor het posten!👍

 

Groeten,

 

John 

 

 

 

 

 

 

bewerkt door John Hendrix
aanvulling
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-1-2024 om 18:50 zei tboneradio:

Hier twee uurtjes Dennis Ruyer op Laser FM op 29 december 2001. 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

Dennis werd destijds gepresenteerd als onze zogenaamde Mistery guest..hij kwam bij ons draaien terwijl hij tegelijkertijd ook een programma bij een landelijke zender had. Toen ik hem vroeg waarom hij zo graag bij ons wilde draaien zei hij dat je nooit je "Roots" moet vergeten...leuke en sympathieke gozer!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei John Hendrix:

Klopt niet Mart, Van onze lichting(de 1e) is er niemand naar Jamm Fm gegaan, dat geldt alleen voor enkele DJ's die er later waren bijgekomen en weer vertrokken.

Klopt John ik ben de war met Discount FM die zijn toen Jamm Fm geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.