Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Beste Paasvrienden.

Ik vond vanmorgen op zolder wederom een map met artikelen over Veronica aan het einde van de 80’s. En ben dus lekker aan het scannen gegaan vandaag. Prachtige interviews met Rob Out, Lex Harding, Adam Curry, Jeroen van Inkel, Erik de Zwart, Rob Stenders, Ruud Hendriks, Simone Walraven, en Wessel van Diepen. Het zijn in totaal 19 PDF’s geworden. Ik heb ze net als de vorige keer tijdelijk on line gezet op mijn server. En ze zijn nu gratis binnen te halen via de volgende url: https://cutt.ly/xw3KMj7K

Veel plezier er mee!!!!

Geplaatst

Het artikel over Lex in de Penthouse vond ik interessant. Heb ik voor een deel "meegemaakt". De rest onttrekt zich aan mijn waarnemingen................en interesse.

Maar mooi dat je de moeite hebt genomen om e.e.a te scannen.

Geplaatst

Vrolijk Pasen Pink.

De download stopt er mee.Het lukt niet om het bestand binnen te halen.......

Paar keer geprobeerd.

2.png.87d94e2dd8a5ca895afb066dc0d2e935.png

bewerkt door Moby

Geplaatst

Gelukt!

Op  de Macbook was het bestand zo binnen,maar met firefox op win 11 wilde het (weer) niet lukken.

Edit: Probleem zat bij Malwarebytes premium ontdekte ik later.

Nu kunnen we ook het Penthouse verhaal lezen:)

Dankjewel voor het scannen Pink.

bewerkt door Moby

Geplaatst
  • Auteur

Hoi Allemaal. Jammer dat het niet voor iedereen is gelukt. Ik heb ook geen idee waarom het niet wil lukken. Ik doet dit al meer dan 20 jaar en heb tot heden nog nooit problemen gehad met het downloaden van een ZIP bestand op mijn server. Het enige wat ik kan doen is misschien de originele url geven waar de bestanden staan op mijn server, in de hoop dat voor degene die het niet lukte alsnog de bestanden kunnen downloaden. De url is: https://openbaarvervoerinboskoop.nl/veronica/Veronica01.zip  Succes er mee.

Geplaatst

Hoi Pink,

Fijne scans, dank je wel.

Het artikel De eeuwige oorlog van Rob Out door Gerrit Mollema & Bert Voskuil mist een pagina (2?), juist als Willem van Kooten aan het woord komt. Heb je die toevallig nog?

Geplaatst
  • Auteur

Hoi Musicman,

Ik heb het nog even voor je nagekeken, maar deze tweede bladzijde is in de loop der jaren helaas verdwenen.

Geplaatst
10 uur geleden zei Pink Panther:

Hoi Musicman,

Ik heb het nog even voor je nagekeken, maar deze tweede bladzijde is in de loop der jaren helaas verdwenen.

Dank je wel voor het nakijken!!

• 2 weeks later...
Geplaatst
Op 31-3-2024 om 19:35 zei Moby:

Vrolijk Pasen Pink.

De download stopt er mee.Het lukt niet om het bestand binnen te halen.......

Paar keer geprobeerd.

2.png.87d94e2dd8a5ca895afb066dc0d2e935.png

het downloaden stopt er continu mee, maar na 14x verder downloaden is het uiteindelijk allemaal binnengekomen.

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.