Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Grappig om te zien, dat deze jonge mensen nog nooit een draaitafel hebben gezien, zeker geen eight-track en ze hebben zelfs geen idee want een bandrecorder is. Omdat er twee singletjes (kenden ze ook niet) op die bandrecorder hingen. Ze kennen het begrip tape niet.

Nu nog even weten waar het is en we kunnen zo een oldies station beginnen. Wel religious/Christmas music.

Dank je voor het delen Helmut.

bewerkt door Rink Hof

Geplaatst

Merkwaardig.

Gaat om een Christelijk station, later country, daarna News Talk. WJIC 1510 in Salem New Jersey (niet te ver van NY) Niet meer in de lucht volgens mij. Zou nu FM zender zijn WNNN.

Het gebouwtje ervoor is actief, de Airco draait dus staan er waarschijnlijk zender(s) in te draaien.

AM zender 1 - 2,5 kW, lijkt directioneel.  Daytime only.

Is nu WOCQ AM 1510 Salem. Dus die zender staat te draaien en de masten zijn actief, totaal 4 masten.

De antenne lijkt een skirt antenne. 

Format nu Spanish Hits

Er is nog een filmpje 

Geplaatst

Wat ik altijd raar vind is dat het echt de laatste persoon is, knipt het licht uit en doet de deur achter zich dicht.

Met de spullen er nog allemaal in.

Alsof het te veel moeite is om zo iets leeg te maken.

Verbazend zo iets.

Theo

• 1 month later...
Geplaatst
Op 28-4-2024 om 07:13 zei radio tpot:

Wat ik altijd raar vind is dat het echt de laatste persoon is, knipt het licht uit en doet de deur achter zich dicht.

Met de spullen er nog allemaal in.

Alsof het te veel moeite is om zo iets leeg te maken.

Verbazend zo iets.

Theo

Theo,

Ze zullen alles wat ze konden gebruiken er wel uitgehaald hebben en meegenomen.

Sommige mensen kunnen heel goed opruimen.... (ik niet)

In Nederland ga je altijd het gebouw of de grond verkopen, want dat levert serieus geld op. In grotere landen zie je vaker dat een pand gewoon wordt achtergelaten en dan treedt verval in. Kun je in Frankrijk al zien.

Rink

Geplaatst
2 uur geleden zei Rink Hof:

In grotere landen zie je vaker dat een pand gewoon wordt achtergelaten en dan treedt verval in. Kun je in Frankrijk al zien.

Rink

In Amerika komt zoiets inderdaad wel vaker voor. Ik heb ooit een podcast beluisterd over een huis waaruit de bewoners ergens in de jaren vijftig om onbekende redenen waren vertrokken. Alle meubels stonden er nog en er was tientallen jaren niemand binnen geweest. In zo'n groot land kan zoiets gebeuren.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.