Spring naar bijdragen

Veronica 23-07-74 tm 27-07-74 Top 1000 (remasterd).


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei PowerMusic:

Sommige zullen denken alweer. Maar in deze vorm is  ie na mijn weten nog nooit aangeboden. De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met het opnieuw in mixen van de liedjes. Dit is op paar na gelukt. Helaas waren de middengolf opnames niet altijd even goed. Met name die van  de 26ste vanaf 17 uur zijn matig. Mochten er mensen zijn die deze uren in  betere kwaliteit hebben hou ik mij aanbevolen.

De bedoeling is om deze top 1000 as juli vanaf  de 24e op op mijn stream intergraal uit te zenden.

 

Hier is de link naar de bestanden. Please login or register to see this link.

 

 

Geweldig.....en je hebt de nieuwsuitzendingen er in laten zitten. Ik neem 538 keer mijn pet af. Ik ben al bij 192 keer, zal nog even doorgaan. 

Paul de Haan.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PowerMusic:

Sommige zullen denken alweer. Maar in deze vorm is  ie na mijn weten nog nooit aangeboden. De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met het opnieuw in mixen van de liedjes. Dit is op paar na gelukt. Helaas waren de middengolf opnames niet altijd even goed. Met name die van  de 26ste vanaf 17 uur zijn matig. Mochten er mensen zijn die deze uren in  betere kwaliteit hebben hou ik mij aanbevolen.

De bedoeling is om deze top 1000 as juli vanaf  de 24e op op mijn stream intergraal uit te zenden.

 

Hier is de link naar de bestanden. Please login or register to see this link.

 

Bedankt hiervoor, bedankt voor deze grote aantal aan opnames en bewerkt.

 

Frank

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
6 uur geleden zei PowerMusic:

Even een update, ik heb enkele verbeteringen aangebracht bij de uren van Lex en Frans vd Beek van de  26e tussen 19 en 21 uur nummers 52 en  53. Tevens een klein foutje hersteld in het uur van Karel vd Kemp nr 24.

Aangepast!

Je hebt weer geweldige inspanningen gedaan Ed. chapeau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.