Jump to content

Featured Replies

• Popular Post

De interviewer is Kees Buurman. Was destijds de baas van de Paul Meijer show en nog veel andere legendarische NOS programma's waaronder de bedenker van het Oog.

This is the hidden content, please

De opname is niet best met allerlei "achter grond"  geluid.  Maar.....beter iets dan niets.

Edited by Juul

• Popular Post
12 uur geleden zei Vincent:

Uit het mapje ' nog uitzoeken' een opname van een programma waar Tony Berk en Rob Out te gast zijn.

This is the hidden content, please

Is al eens eerder aangeboden, toch? Heb het destijds in mijn map hernoemd: H3-VARA-19740724-GastenTonyBerkRobOut-40min.

Gr.John

Edited by Control49
Vara toegevoegd

1 uur geleden zei Control49:

Is al eens eerder aangeboden, toch? Heb het destijds in mijn map hernoemd: H3-VARA-19740724-GastenTonyBerkRobOut-40min.

Gr.John

In mijn archief is de bestandsnaam gelijk aan die van Vincent, maar aangeboden door Hans Hendriks.

Gedigitaliseerd op: zondag ‎14 ‎november ‎2004, ‏‎10:10:20

11 uur geleden zei Martin1968:

In mijn archief is de bestandsnaam gelijk aan die van Vincent, maar aangeboden door Hans Hendriks.

Gedigitaliseerd op: zondag ‎14 ‎november ‎2004, ‏‎10:10:20

Leuk om te lezen. Dan heb ik deze toen gemist - bedankt Vincent

3 minuten geleden zei Vincent:

De VARA zat op de dinsdag op Hilversum 3, deze datum is een woensdag. 

Dit was volgens mij een nachtuitzending, de VARA-nacht was van dinsdag op woensdag.

Of het was H2, de infozender, waar de VARA op woensdag zat.

Edwin

• 1 month later...

Rob Out heeft het over "de top 1000 die we op dit moment aan het uitzenden zijn" (32:28).

In dit forum is er vast wel iemand die weet wanneer dat precies was.

5 uur geleden zei Rink Hof:

Rob Out heeft het over "de top 1000 die we op dit moment aan het uitzenden zijn" (32:28).

In dit forum is er vast wel iemand die weet wanneer dat precies was.

Dag Rink..de top1000 werd uitgezonden van 23-07-1974 t/m 27-07-1974

Edited by jan V