Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Recentelijk schreef Ad Roland mij het volgende:

‘Dat wat een amateur regio/buurt "journalist" ooit jaren geleden (1993) in het kort vroeg, is nu de basis voor dat wat op papier staat.  Ik heb een ex medewerker (Jos) gevraagd de vragen (en nieuwe vragen) te stellen en schreef aansluitend "mijn" verhaal. Ik vertel over de transitie van het luistergedrag bij de luisteraars, hetgeen ik zelf moest ontdekken, omdat destijds niemand mij destijds kon vertellen hoe de vork in de steel zat.

Ik stuur je bijvoorbeeld het verhaal over RSH ( Lieber NDR) -waarbij achter de schermen aardig wat bijzondere activiteiten plaatsvonden- waardoor RSH de NDR  totaal verraste en marktleider werd. Daarnaast kon ik geen bewijs vinden voor Radio Brocken en het snelle vertrek van de Russen (autoriteiten en technici) maar alleen het verloop is de herinnering waard. Verder is het misschien interessant, dat ik ooit vaststelde waarom 3-FM inmiddels 10 jaar achtereen rondjes op een rotonde zonder afrit draait.’ 

Het verhaal is dermate interessant en leerzaam dat, in overleg met Ad Roland, besloten is het verhaal te openbaren.  Met dank ook aan Martin van der Ven.

Hans Knot

https://offshoreradio.info/ad-roland/

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.