Geplaatst 26 mei26 mei Populair bericht Deze foto's komen uit het archief van Rob Olthof.https://flic.kr/s/aHBqjCfGcA
Geplaatst 26 mei26 mei Populair bericht En draaitafels met het "Bokkebroek Kwik-Disk" snelstart systeem....Henk Kruize 26 mei26 mei bewerkt door Henk-Anna Loog tiepvaut
Geplaatst 27 mei27 mei Populair bericht En met die apparatuur werden betere programma's gemaakt dan tegenwoordig, met alle moderne middelen.
Geplaatst 27 mei27 mei Populair bericht Zo als we dan zeggen: Sfeer zit niet in de gebouwen of materialen, maar wordt door mensen gemaakt.Daarom zal AI nooit slagen, het is geen mens.En daarom is radio tegenwoordig zo sfeerloos, de menselijke inbreng is tot routines terug gebracht.De statistieken bepalen welke plaat gedraaid kan worden door een mens.Das alle creativiteit onderdrukken met als resultaat geen sfeer.Maar wel prachtige gebouwen en inrichtingen 😃Theo
Geplaatst 29 mei29 mei Op 27-5-2025 om 22:11 zei radio tpot:Zo als we dan zeggen: Sfeer zit niet in de gebouwen of materialen, maar wordt door mensen gemaakt.Daarom zal AI nooit slagen, het is geen mens.En daarom is radio tegenwoordig zo sfeerloos, de menselijke inbreng is tot routines terug gebracht.De statistieken bepalen welke plaat gedraaid kan worden door een mens.Das alle creativiteit onderdrukken met als resultaat geen sfeer.Maar wel prachtige gebouwen en inrichtingen 😃TheoEr is gelukkig nog steeds goeie, menselijke radio.Probeer De Avondstart eens (Simone Walraven, NPO Radio 5, dagelijks 18.00 tot 20.00 uur). Hier hoor je weer een programma waarbij je het gevoel krijgt dat écht gebruik is gemaakt van die fonotheek met 200.000 titels, in plaats van alleen de stukgedraaide 2000 tophits. Ik heb haar genomineerd voor de Zilveren Reissmicrofoon (zit in de jury). Uitslag 12 juni. Ze is als 15-jarige in 1981 begonnen bij Decibel trouwens.Edwin
Geplaatst 29 mei29 mei 6 minuten geleden zei rauhfaser:Er is gelukkig nog steeds goeie, menselijke radio.Probeer De Avondstart eens (Simone Walraven, NPO Radio 5, dagelijks 18.00 tot 20.00 uur). Hier hoor je weer een programma waarbij je het gevoel krijgt dat écht gebruik is gemaakt van die fonotheek met 200.000 titels, in plaats van alleen de stukgedraaide 2000 tophits.Ik heb haar genomineerd voor de Zilveren Reissmicrofoon (zit in de jury). Uitslag 12 juni. Ze is als 15-jarige in 1981 begonnen bij Decibel trouwens.EdwinLeuk om te weten - zie Golden Radio NL - veel van zulke programma's en deze ken ik ook. Dank je wel EdwinMartin
Geplaatst 29 mei29 mei Auteur Populair bericht Ik kwam straks nog vier kleuren negatieven van dezelfde fotoshoot. Die heb ik 'r bij gezet in 't album.Ruud Huisman in kleur:
Geplaatst 30 mei30 mei Op 29-5-2025 om 13:13 zei Ben:Ik kwam straks nog vier kleuren negatieven van dezelfde fotoshoot.Altijd leuk.... een groot bord met "Niet roken" en wat zie je in kleurenfoto 2? Een grote asbak onder dat bord....Henk Kruize
Geplaatst 30 mei30 mei Puur nostalgie zo'n studio. Top.Heel wat meer werk te doen voor de DJ dan vandaag de dag.
Geplaatst 15 juni15 jun Op 29-5-2025 om 08:31 zei rauhfaser:Er is gelukkig nog steeds goeie, menselijke radio.Probeer De Avondstart eens (Simone Walraven, NPO Radio 5, dagelijks 18.00 tot 20.00 uur). Hier hoor je weer een programma waarbij je het gevoel krijgt dat écht gebruik is gemaakt van die fonotheek met 200.000 titels, in plaats van alleen de stukgedraaide 2000 tophits.Ik heb haar genomineerd voor de Zilveren Reissmicrofoon (zit in de jury). Uitslag 12 juni. Ze is als 15-jarige in 1981 begonnen bij Decibel trouwens.EdwinSimone heeft ook bij Radio Decibel gewerkt voordat zij (ook) naar Veronica VOO ging.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.