Geplaatst 29 mei29 mei Populair bericht Ik heb van Helmut een prachtig boek uit 1972 en een tijdschrift uit 1978 gekregen over RTL, het Duitstalige Radio Luxemburg. In dat tijdschrift staat een leuke tekening van Villa Louvigny, the "home of Radio Luxemburg", waarbij men aangeeft waar de verschillende gedeelten van het gebouw voor gebruikt werden in 1978.
Geplaatst 29 mei29 mei Populair bericht Mooi zeg Helmut en Ben.Ik was in sept. 1988 bij RTL in de Villa om een uitzending "Gouden Uren" te doen met Peter Teekamp.Foto van o.a. de eindregie waar alle verbindingen binnenkomen en ook onze verbinding met Hilversum va AVVC ( de toren) in Hilversum.Was echt een belevenis.
Geplaatst 30 mei30 mei 23 uur geleden zei Ben:Ik heb van Helmut een prachtig boek uit 1972 en een tijdschrift uit 1978 gekregen over RTL, het Duitstalige Radio Luxemburg. In dat tijdschrift staat een leuke tekening van Villa Louvigny, the "home of Radio Luxemburg", waarbij men aangeeft waar de verschillende gedeelten van het gebouw voor gebruikt werden in 1978.Vaag staat me bij dat er van jouw plaatje een ansichtkaart was, Ben!Omni ;)
Geplaatst 30 mei30 mei Auteur Daar leent dat plaatje zich prima voor, Omni. Dan zal het zonder nummers zijn geweest maar met Villa Louvigny logo rechtsonder, dus niet zo:Maar zo: 30 mei30 mei bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.