Geplaatst 11 juni11 jun Populair bericht Uit een plakboek van collega Lex komen deze 100 foto's - prints uit 1971. Van alles wat, veel uit de studio maar ook een aantal genomen a/b van de Norderney.Nu nog "effe" digitaliseren. Nou ja "effe".....................................Juul
Geplaatst 11 juni11 jun Juul, ik snap het niet. Waarom deze mededeling als je de scans uiteindelijk niet wilt of kunt delen?In ieder geval fijn dat het bewaard wordt.
Geplaatst 11 juni11 jun Auteur Ik zal wat meer uitleg geven. Ik mag toch wel schrijven dat er na zoveel jaren nog steeds zaken boven water komen? Of mag dat niet ? Saaie boel zou het worden hier zeg...........................Ik ga met Lex overleggen of dat kan. Want je weet voor dat je het weet gaat er weer iemand mee aan de haal, zonder bron vermelding.Net van de week weer aan de hand gehad.Ik moet ze eerst nog digitaliseren en zo ver is het nog lang niet de tijd ontbreekt mij vaak....................hopelijk respecteer je dat.Want ja, ik ben nu een beetje teleurgesteld in je reactie.Maar ik zal in het vervolg niet meer van zulke ontdekkingen melden.Toevallig had ik het er met Ad over vandaag, hij heeft nog 10-tallen cassettes en banden maar heeft er ook geen zin-tijd omdat allemaal te digitaliseren. We zijn beiden op een punt in ons leven dat soms de "goesting" ontbreekt.Ik ga nu iemand zoeken die daar wel zin dan wel tijd voor heeft. 11 juni11 jun bewerkt door Juul
Geplaatst 11 juni11 jun Alle respect Juul.Die opmerking zal wel niet zo bedoeld geweest zijn denk ik.Schrijven is nog altijd geen spreken, zonder emoties en zo...
Geplaatst 12 juni12 jun Auteur 10 uur geleden zei Ricky:Alle respect Juul.Die opmerking zal wel niet zo bedoeld geweest zijn denk ik.Schrijven is nog altijd geen spreken, zonder emoties en zo...Da's waar.
Geplaatst 12 juni12 jun Juul en alle andere forum leden,Dank voor jou spontane mededeling over weer +/_ 100 foto's, diewaarschijnlijk nog niemand van deforum-leden heeft gezien en diehopelijk met duidelijkebronvermelding met ons gedeeldgaan worden!! Ik vind dat geweldig!!!Weet ook bijna zeker, Juul, dat velenvan ons interesse hebben in de nogte digitaliseren bandjes en cassettesvan Adje Bouman...Hopelijk is er een forum-lid onder onsdie wel "goesting" heeft om dit ter handte nemen...Ben benieuwd Juul!!...Groet Michel...
Geplaatst 12 juni12 jun 22 uur geleden zei Juul:Ik zal wat meer uitleg geven. Ik mag toch wel schrijven dat er na zoveel jaren nog steeds zaken boven water komen? Of mag dat niet ? Saaie boel zou het worden hier zeg...........................Ik ga met Lex overleggen of dat kan. Want je weet voor dat je het weet gaat er weer iemand mee aan de haal, zonder bron vermelding.Net van de week weer aan de hand gehad.Ik moet ze eerst nog digitaliseren en zo ver is het nog lang niet de tijd ontbreekt mij vaak....................hopelijk respecteer je dat.Want ja, ik ben nu een beetje teleurgesteld in je reactie.Maar ik zal in het vervolg niet meer van zulke ontdekkingen melden.Toevallig had ik het er met Ad over vandaag, hij heeft nog 10-tallen cassettes en banden maar heeft er ook geen zin-tijd omdat allemaal te digitaliseren. We zijn beiden op een punt in ons leven dat soms de "goesting" ontbreekt.Ik ga nu iemand zoeken die daar wel zin dan wel tijd voor heeft.Ach Juul, het kwam een beetje voort uit teleurstelling. Er werd een worst voorgehouden. Ik heb eerder al een keer aangegeven dat ik je hoog heb zitten en dankbaar ben voor wat jij en Ad voor de Stichting Norderney doen en hebben gedaan. Dat wil ik hierbij nog wel een keer herhalen.
Geplaatst 13 juni13 jun Populair bericht Ziezo, Grote mensen spreken zoals het hoort.Ik ben van dezelfde mening van Michel, hoedje af voor Juul en Adje.Die mensen hebben jaren meegewerkt aan een liefdevol radiostation."Het station waar muziek in zit"!!!En, ze werken nog hard om de herinneringen aan die tijd boven water te houden.Zodat wij, een steeds kleiner wordende schare fans, er nog kunnen van genieten.En, Musicman, het is sterk dat u zo reageerde naar Juul toe.We zijn allen fans en houden niet van (grote) miserie, die is er al genoeg in de wereld.GroetjesRicky
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.