Geplaatst 19 juni19 jun Populair bericht Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette.WABC 15-04-1982 15:53-16:55 Dan Ingram
Geplaatst 19 juni19 jun Auteur Je bent niet de enige liefhebber van Dan Ingram programma's, Juul. Hans (en ikzelf) blijkbaar ook, hij heeft best wel wat opnamen van Dan gemaakt.
Geplaatst 19 juni19 jun Ja Ben, maar ik vind alles van WABC zeer de moeite waard. Ik weet nog goed dat ik de eerste keer in NY was, geen cassette recorder bij me, het was in de week van de maanlanding in 1969, Zal ik nooit meer vergeten. Tour met de Circle line, vanaf de 42th street, om Manhattan................................
Geplaatst 19 juni19 jun Auteur Dat kan ik me voorstellen, Juul. Maar wel mooie herinneringen lees ik.Ik heb nog een aantal WABC rewounds ergens op een HD staan, ik dacht van 2003 tot 2007. sommigen als .ra bestand. De kwaliteit zal wel niet al te best zijn, maar ik ga die nog een keer uitzoeken.
Geplaatst 19 juni19 jun 1 uur geleden zei Ben:Dat kan ik me voorstellen, Juul. Maar wel mooie herinneringen lees ik.Ik heb nog een aantal WABC rewounds ergens op een HD staan, ik dacht van 2003 tot 2007. sommigen als .ra bestand. De kwaliteit zal wel niet al te best zijn, maar ik ga die nog een keer uitzoeken.De kwaliteit is prima, te downloaden via Musicradio 77 Wabc website van Allen Sniffen. Heb circa 3 jaar geleden alles wat ik op goede tot zeer goede kwaliteit had van Big Dan op USB stick gezet en naar Bouman gestuurd. Triest is het feit dat Dan plotseling kwam te overlijden toen een stukje vlees < steak> in zijn "verkeerde keelgat schoot". Dan was toen inmiddels ook helaas al aan het dementeren. Geen andere top 40 deejay had de timing van Dan Ingram. One of a kind. Paul de Haan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.