Jump to content

Featured Replies

• Author

Ik eerlijk gezegd ook niet, Juul.

In 2021 heb ik 330 cassettes en 100 R2R tapes van Hans Hogendoorn gedigitaliseerd. Daar zitten heel veel opnamen van Amerikaanse radiostations bij, veel stations waar ik nog nooit van gehoord heb. Het is wel een unieke verzameling.

Na al dat gedigitaliseer van de afgelopen jaren staat m'n Nakamichi Dragon nu bij een voormalig Transtec (dat was de importeur van de Nakamichi's) medewerker voor wat onderhoud en vervangen van een totaal versleten idler wheel.

2 uur geleden zei Juul:

Zijn er nog onderdelen?

Als toen jonge radiofreak herinner ik me een fragmentje van WYNY in De Geschiedenis van de Popradio (TROS; 1982).

Deel 3 op circa 44 minuten.

Edited by Martin1968

• Author
2 uur geleden zei Juul:

Zijn er nog onderdelen?

Ik was afgelopen vrijdag in zijn "werkkamer". Nog onderdelen genoeg voor zover ik kon zien. Deze man is overigens een generatiegenoot van je, één jaar eerder geboren dan jijzelf. Hij is nog steeds een expert op zijn gebied, die dan ook vakwerk aflevert.

7 minuten geleden zei Martin1968:

Als toen jonge radiofreak herinner ik me een fragmentje van WYNY in De Geschiedenis van de Popradio (TROS; 1982).

Da's heel goed mogelijk, ook de VOO kan wel 's aandacht aan WYNY hebben geschonken, een station waar onder andere Dan Daniel (triple D) heeft gedraaid.

Edited by Ben

4 uur geleden zei Martin1968:

Deel 3 op circa 44 minuten.

Goed geheugen heb jij dat je de tijd en het deel weet......................Ik moest in m'n TROS archief zoeken......Poster 29april 1982

pixeldrain
No image preview

WWNY.mp3

This file has been shared with you on pixeldrain

screen 295.jpg

Edited by Juul

4 uur geleden zei Juul:

Goed geheugen heb jij dat je de tijd en het deel weet......................Ik moest in m'n TROS archief zoeken......Poster 29april 1982

pixeldrain
No image preview

WWNY.mp3

This file has been shared with you on pixeldrain

screen 295.jpg

Ik moest ook even zoeken hoor, Juul. Maar die serie uit '82 staat in mijn geheugen gegrift.