Geplaatst 30 juli30 jul Afgelopen nacht lagen de FM zenders in Lopik van de NPO en BNR eruit.Volgens de site alle storingenmeldingen .nl begon het omstreeks 1 uur, even voor 4 uur was het opgelost.Dat kan gebeuren.Maar waarom niets gemeld op de site s van NPO radio? Waar hebben we internet voor? Ook niets in het radionieuws.Of spelen we verstoppertje, of weten we van niks, Niet erg publieksvriendelijk.
Geplaatst 30 juli30 jul Regulier onderhoud?De mensen van BP vertellen niets, dat kost extra geld en de klanten weten het ws niet.En als ze het weten, dan is het geheim.BP houd niet van slechte pers.Theo
Geplaatst 30 juli30 jul BP laat klanten inderdaad niet van te voren weten of en wanneer er onderhoud plaatsvindt. Dat was in de Nozema/KPN-tijd wel anders.Piet.
Geplaatst 30 juli30 jul 2 uur geleden zei Theo PE1OPQ:BP houd niet van slechte pers.En dan krijg je als resultaat juist (wel) slechte pers.
Geplaatst 30 juli30 jul De huiskrant van ondernemend Nederland heeft er geen aandacht aan besteed.Dus zo veel interesseert het een ieder, niet dus 😊De zenders kunnen ook prima uit staan snachts.Theo
Geplaatst 30 juli30 jul Geheel me eens ruudam. Had ook de radio aan. Ga er vanuit dat het onderhoud is geweest. Zenders een paar uur uitzetten doe je niet zomaar overdag, maar in de nacht. De laatste keer was op 3-3-23 en 14-9-23 ook ’s-nachts. Toch vreemd dat BP (en RNN?) geen contact zouden hebben met hun grote zenderklanten over werkzaamheden? Hoe zit het met gederfde niet uitgezonden reclames? Er zullen ongetwijfeld afspraken over zijn gemaakt die wij niet weten. Bij Nozema en KPN BCS hadden we een mooi email programma met database met daarin alle radio en tv-zenders. Ik praat over jaren geleden. Intypen begin en –eindtijd en reden van de werkzaamheden of storing, en aanvinken naar wie het toe moest. Aanmelding en na afloop afmelding. Ging ook naar Teletekst 217 voor de P.0. maar allang afgeschaft. Het AVMC Hvs is trouwens opgedoekt en is ergens anders ondergebracht bij KPN.. Op de webpagina’s Radio1234 en BNR lees ik ook niks over storing/onderhoud. Nou ik lig er niet meer wakker van ;)
Geplaatst 30 juli30 jul 4 uur geleden zei Charlie B: Hoe zit het met gederfde niet uitgezonden reclames?"s Nachts worden er geen reclames uitgezonden bij de publieke omroep.Ik weet niet hoe dat bij BNR zit, want daar luister ik nooit naar.
Geplaatst 30 juli30 jul Auteur Ik ben zelf klant geweest bij BP met DAB en kreeg wel degelijk berichten over onderhoud en storingen. Nozema maakte er een potje van, zo waren we op bezoek in Lopik en stonden voor de 675 kHz zender met Arrow Classic Rock. De zender stond op kwart van het vermogen wegens werkzaamheden aan de TV toren. Wat later bel ik met Arrow baas Ad Ossendrijver en vraag hem of hij wist van minder vermogen. Een verbaasde reactie, nee, wist hij niets van. Hij had ook geen credit nota gekregen wegens mindere prestatie. BP ls juist opgericht wegens wanprestatie zoals niet in contract vermelde vermogen leveren op 103 Lelystad, vraag maar aan Erik de Zwart. En de veel te hoge prijzen. Op MG 2 tot 3x te veel. Storingen en onderhoud moeten worden vermeld door de omroepen, zoals inderdaad vroeger de NOS op TXT. Dus de NPO en BNR zelf in dit geval. Ik vraag me af of ze het in de studio zelf wisten want er wordt niet meer op FM afgeluisterd. Ik heb nog gebeld naar 0800 1121, maar er werd niet opgenomen. Ik denk dat gewoon niemand het een reet interesseert, het service niveau en de publieks vriendelijkheid is gewoon sterk afgenomen.
Geplaatst 30 juli30 jul De markt heeft het nu voor het zeggen Ruud.En alles is geheim, dat jij een contract had, dat mag je nog net zeggen.Wat er in staat niet.Dus we weten het niet waarom.Theo
Geplaatst 30 juli30 jul Heb Erik de Zwart een keer heel boos aan de lijn gekregen. Ik had onderbrekingen gemaakt op “zijn” net van Radio1 terecht "terug gekaapte" 103 MHz. Wat we aan het doen waren. Ik zeg onderhoud, even heen en weer schakelen van hoofd naar reserve stuurzender, dat mag overdag zonder de klant in de lichten. Nou dat hadden we dan beter wel kunnen doen… Om de zaak te sussen heb ik de technicus in LLS gebeld en hem vriendelijk verzocht om toch maar geen nieuwe onderbrekingen te maken…. Leuke tijden waren dat…nou ja spannend dat dan wel. :)
Geplaatst 31 juli31 jul 11 uur geleden zei ruudam:IWat later bel ik met Arrow baas Ad Ossendrijver en vraag hem of hij wist van minder vermogen.Een verbaasde reactie, nee, wist hij niets van. Hij had ook geen credit nota gekregen wegens mindere prestatie.Ergens op de bel gehoord maar niet de klepel risico af, maar dat is toch Ad die de rekeningen niet betaald heeft?Theo
Geplaatst 31 juli31 jul 4 uur geleden zei Theo PE1OPQ:Ergens op de bel gehoord maar niet de klepel risico af??? Bedoel je: "De klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt" ?4 uur geleden zei Theo PE1OPQ:maar dat is toch Ad die de rekeningen niet betaald heeft?Achteraf (dus) gedeeltelijk terecht.
Geplaatst 31 juli31 jul Auteur Dat niet betalen was later toen Arrow 2 FM zenders had, ook AT werd niet betaald en de vergunningen werden ingetrokken.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.