Geplaatst 4 augustus4 aug Populair bericht Philips 22RB381 03E met "Veronica" op 192m.https://www.radiomuseum.org/r/philips_22rb381_22_rb_381.html
Geplaatst 4 augustus4 aug De eerste Philips Philetta met transistoren. 5 augustus5 aug bewerkt door Helmut
Geplaatst 4 augustus4 aug Olgens Radiomhseum zou het toestel van 1978 zijn, toen was Veronica allang van de 192 af. Het moet wel een toestel uit de jaren 70 zijn want er zitten veel silicium transistoren in.
Geplaatst 5 augustus5 aug Ik heb een keer een folder gezien van Philips. Deze Radio is uit 1968. In deze jaargang stond op alle Philips toestellen Veronica op de schaal. Het is de enige jaargang waar Veronica op de schaal van Philips radio's stond. En 1978 is verkeerd natuurlijk. Ok Hilversum 3 zond daar niet meer op 240 meter uit....
Geplaatst 5 augustus5 aug Deze radio heb ik in de kast staan. Alleen een ander getalletje achter Nr. WA.Er even uitgehaald en verbazend goede ontvangst van ..... Radio Paradijs.Bij andere radio's die ik bij de PC aan zet heb ik veel storing van de PC, maar bij deze niet.Radio Paradijs is wel de enige zender op MG II.
Geplaatst 5 augustus5 aug Van deze radio bestaat ook een kleinere uitvoering. Dan heb je allen één toonregelaar. Deze heeft bas en hooge tonen regelaar. Ik heb deze ontvanger ook en de ontvangst is goed. Zoals bij de meeste oude Philips radio's.Er zijn ook niet veel radio's waar in of voor 1968 al Hilversum 3 op de schaal staat. 5 augustus5 aug bewerkt door Helmut
Geplaatst 5 augustus5 aug 1 uur geleden zei Rink Hof:Deze radio heb ik in de kast staan. Alleen een ander getalletje achter Nr. WA.Er even uitgehaald en verbazend goede ontvangst van ..... Radio Paradijs.Bij andere radio's die ik bij de PC aan zet heb ik veel storing van de PC, maar bij deze niet.Radio Paradijs is wel de enige zender op MG II.Paradijs moet op de plek van Monte Carlo zitten. En waar is de ontvangst?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.