Geplaatst 5 augustus5 aug Populair bericht Deze opnamen komen uit het archief van Emile Grivel.HIII VOO 02-01-1976 19:01-20:00 Lex Harding Veronica Actuele Popinfo ShowAls ik me niet vergis is dit de eerste Actuele Popinfoshow op HIII. Dit programma wordt gevolgd door een introductie van Germaine door Cor Galis en vervolgens hoor je ook Germaine zelf even.HIII VPRO 02-01-1976 20:00-20:05 Cor Galis en Germaine Groenier
Geplaatst 5 augustus5 aug Cor Galis....de stem des VPRO's. Jarenlang begeleidde hij de legendarische VPRO Vrijdag op H1< of was het H2>. Ik was een vaste luisteraar van die dag in die lang vervlogen tijd.Paul de Haan.
Geplaatst 5 augustus5 aug 4 uur geleden zei Ben:Deze opnamen komen uit het archief van Emile Grivel.HIII VOO 02-01-1976 19:01-20:00 Lex Harding Veronica Actuele Popinfo ShowAls ik me niet vergis is dit de eerste Actuele Popinfoshow op HIII. Dit programma wordt gevolgd door een introductie van Germaine door Cor Galis en vervolgens hoor je ook Germaine zelf even.HIII VPRO 02-01-1976 20:00-20:05 Cor Galis en Germaine GroenierInderdaad de eerste Ben.
Geplaatst 5 augustus5 aug Germaine, hield die niet zo'n praat-uur over sex-problemen op de radio?Staat me vaag iets van bij dat er op een gegeven moment een trol een halve uitzending, zoniet een hele uitzending, de boel in de maling had genomen??
Geplaatst 5 augustus5 aug Auteur Dat klopt, Omni. Deze download is het begin van haar eerste programma over dat onderwerp.
Geplaatst 5 augustus5 aug Veel meer Cor Galis (ik heb hem ooit geinterviewd voor De Volkskrant) en ook Germaine Groenier zijn welkom!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.