Geplaatst 6 augustus6 aug Wie kan me helpen aan een mp3 van SMC Audio cassette nummer 46 augustus 1989. Veel gaat over de raid op de Ross Revenge. Als meelezer van het komende boek van Ferry Eden heb ik die opnamen nodig.graag even een reactie naar HKnot appestaartje home.nldank is groot 6 augustus6 aug bewerkt door hans knot
Geplaatst 6 augustus6 aug Populair bericht 1 uur geleden zei hans knot:Wie kan me helpen aan een mp3 van SMC Audio cassette nummer 46 augustus 1989Bij deze Hans.pixeldrainSMC-AudioMagazine-46-Compleet.mp3This file has been shared with you on pixeldrainGroetjesHenk Kruize
Geplaatst 7 augustus7 aug Auteur Snelle Henkie dus grote dank en laat mij vroeg zijn en jou alvast feliciteren met de verjaardag op zaterdag!
Geplaatst 7 augustus7 aug 2 uur geleden zei hans knot:feliciteren met de verjaardag op zaterdag!Dank je wel Hans....Fijne dagHenk Kruize
Geplaatst 7 augustus7 aug 3 uur geleden zei hans knot:Snelle Henkie .... ...jou alvast feliciteren met de verjaardag op zaterdag!Hetzelfde alvast toegewenst, H-A L 🎂Omni
Geplaatst 9 augustus9 aug Op 7-8-2025 om 06:45 zei hans knot:Snelle Henkie dus grote dank en laat mij vroeg zijn en jou alvast feliciteren met de verjaardag op zaterdag!Goedemorgen Henk,Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!Groet Michel...
Geplaatst 11 augustus11 aug Populair bericht 24 minuten geleden zei Sapuripong:gefeliciteerd met je verjaardag Henk!!!Dank je wel,Ik heb de hele Polderpop Radio "crew", 6 man, Zaterdagavond getrakteerd op een lekker etentje bij de Griek hier in Geldrop. Werd verrast met een leuk flesje "Johnny Walker" spraakwater. Och, je wordt maar een keer 70.Dank Wim.Henk Kruize 11 augustus11 aug bewerkt door Henk-Anna Loog
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.