Geplaatst 31 augustus31 aug Populair bericht Alweer een flink aantal jaren geleden heeft Martin van der Ven mij twee 16mm filmpjes gestuurd met beelden van de MV Jeanine en de MV Mi Amigo. Helaas waren de filmpjes nogal beschadigd. Ik heb ze indertijd bij VCN in Soest laten inscannen en Martin heeft deze toen op youtube geplaats. Vorig jaar heb ik de filmpjes weer opgezocht, ze zo goed mogelijk schoongemaakt en ze bij het Scanpaleis in Utrecht op 4K formaat laten inscannen. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan om individuele beelden in Adobe Photoshop zoveel mogelijk te restaureren en met Topaz Video AI de duidelijkheid van de beelden zo goed mogelijk te krijgen.Omdat het vandaag 31 Augustus is zet ik de beelden nu on-line, in 4K formaat:Met dank aan Martin, die deze filmpjes op Ebay had gevonden en toen heeft aangeschaft.Mocht je personen op deze filmpjes herkennen en hun naam weten, kun je dat dan svp laten weten?
Geplaatst 31 augustus31 aug Populair bericht Radio Atlantis:Beeld 52 seconden: van links naar rechts Andy Anderson, Lynda Anderson en Dave Owen. De man rechts is Jerry, de man van 'bevoorrader' Vonny.Beeld 59 seconden: Andy Anderson.Beeld 1.10 minuut: van links naar rechts Andy Anderson, Debbie England en Jerry.Beeld 1.19 minuut: van links naar rechts Vonny, John Harding, Dave Rogers en Derek Jones.Beeld 1.30 minuut: van links naar rechts Vonny, Dave Rogers, Adriaan van Landschoot en (op de rug gezien) waarschijnlijk Steve England of Terry Davis.
Geplaatst 31 augustus31 aug Auteur Geweldig, Piet. Hartelijk dank! Ik heb 't in de beschrijving van de video toegevoegd.
Geplaatst 31 augustus31 aug Sublieme beelden, schitterende kwaliteit. Hartelijk dank. Triest is het feit dat Andy en Linda al vele jaren geleden zijn overleden. Andy werd na zijn Atlantis periode werkgever van Peter Chicago. Hij was de eigenaar van Alice broadcast systems. Paul de Haan
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.