Geplaatst 31 augustus31 aug Populair bericht Kan nog net op de valreep weer een stukje huisvleit, dus Leo vd Goot live vanaf de Mebo 2 in de laatste nacht Radio Noordzee. 1 september1 sep bewerkt door PowerMusic
Geplaatst 1 september1 sep Waauw, Ed. Daar zal een hoop werk in gezeten hebben. Maar het klinkt fantastisch!
Geplaatst 1 september1 sep 17 uur geleden zei PowerMusic:Kan nog net op de valreep weer een stukje huisvleit, dus Leo vd Goot live vanaf de Mebo 2 in de laatste nacht Radio Noordzee.Klinkt super. Hier ben ik als Radio Noordzee fan ontzettend blij mee.
Geplaatst 1 september1 sep Auteur 9 uur geleden zei Ben:Waauw, Ed. Daar zal een hoop werk in gezeten hebben. Maar het klinkt fantastisch!Ja en toch ben ik nog niet helemaal tevreden er zat een hoop storing bij de verbinding tussen de studio en het dek en ik heb hier en daar die storing een beetje te veel weg gefilterd . maar misschien ga ik daar nog iets mee doen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.