Geplaatst 24 september24 sep Hallo mede-verzamelaars,Wie heeft de jingles van Veronica Film uit 1982 voor Jos Bergenhenegouwen en Peter Adrichem op Hilversum 2 en wil die met me ruilen? De kwaliteit in deze opname is beroerd, geknipt uit uitzending. Stream VOO - Veronica - H2 - Veronica Film - Jos en Peter - 13-12-1982 - uit uitzending van Jingleweb | Luister gratis online op SoundCloudBenno
Geplaatst 25 september25 sep Auteur Sorry, ik had de audio op Blocked staan. Nu niet meer. Dan kun je horen om welke jingles het gaat. Bedankt alvast voor je reactie.
Geplaatst 28 september28 sep Het zal best een 'o ja' antwoord zijn, ik kan mij niet herinneren van wie die geweldige stem in de laatste drie spots is.Wie helpt me even? 28 september28 sep bewerkt door Henk S.
Geplaatst 28 september28 sep 1 uur geleden zei Henk S.:Het zal best een 'o ja' antwoord zijn, ik kan mij niet herinneren van wie die geweldige stem in de laatste drie spots is.Wie helpt me even?Bob Korpershoek
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.