Geplaatst 19 oktober19 okt Populair bericht Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op R2R tape.Radio London 13-04-1967 08:37-09:30 Tony Blackburn and Paul Kaye after 09:00
Geplaatst 19 oktober19 okt Wederom een Big L uur op super kwaliteit, dank aan Hans aan Ben. In Grunn was het Whisteling L ipv Big L. Paul de Haan
Geplaatst 19 oktober19 okt Wat een perfecte opname, en wat me opvalt is, dat het bekende achtergrond generatormotor geluid van Radio London niet hoorbaar is. (correctie, bij Paul Kaye is het tijdens de spraak af en toe heel zacht hoorbaar) maar een erg goede kwaliteit!Jan 19 oktober19 okt bewerkt door jan227
Geplaatst 19 oktober19 okt Auteur 47 minuten geleden zei jan227:Wat een perfecte opname, en wat me opvalt is, dat het bekende achtergrond generatormotor geluid van Radio London niet hoorbaar is. (correctie, bij Paul Kaye is het tijdens de spraak af en toe heel zacht hoorbaar) maar een erg goede kwaliteit!JanBij alle opnamen, die ik hier op 't forum post, probeer ik alle "bijgeluiden" zoals storing, ruis, fluittonen, brom, etc zoveel mogelijk te verminderen zodat het radioprogramma zo goed mogelijk klinkt.
Geplaatst 19 oktober19 okt 1 uur geleden zei jan227:wat me opvalt is, dat het bekende achtergrond generatormotor geluid van Radio London niet hoorbaar is. (correctie, bij Paul Kaye is het tijdens de spraak af en toe heel zacht hoorbaar)Dat is het geluid van het ventilatiesysteem.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.