Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Mi Amigo 10 Februari 1975 Eerste Jukebox met Stan Haag

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Stan Haag was weer terug op de Radio, 10 Februari 1975 was er op Radio MI Amigo tussen 18 en 19 uur weer "De Jukebox van Stan Haag". Voor Stan en zijn vrouw betekende het verhuizen naar Spanje en samenwerken met de Vlaamse ploeg en zou Nikki Haag vanaf de zomer 1975 ook programma's maken onder de naam "Michelle".

Digitale kopie: 2002 - Oldies45

Radio Mi Amigo - 10 Februari 1975 - 18-19 uur - Jukebox Stan Haag

https://pixeldrain.com/u/nb3MABca

Fijne Zaterdag

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur
17 uur geleden zei Albatrosstudio:

Dit programma en de eerste weken daarna werd opgenomen bij Maurice Bokkebroek thuis in Grobbendonk in Belgie

Hadden ze nog mazzel want op diezelfde tijd werden de studio's in Opbrakel in beslag genomen. Douwe, hoe is het met de Mi Amigo apparatuur die je overgenomen hebt? Speciaal hoekje in je woning?????

Groet

Henk Kruize

Geplaatst
4 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Hadden ze nog mazzel want op diezelfde tijd werden de studio's in Opbrakel in beslag genomen. Douwe, hoe is het met de Mi Amigo apparatuur die je overgenomen hebt? Speciaal hoekje in je woning?????

Groet

Henk Kruize

Hi Henk,

Inderdaad. Vanaf maart 1975 was de Jukebox op de zender opgenomen in Playa de Aro.

De Playa de Aro studio staat nog keurig opgeslagen in Brugge in afwachting van het moment dat VBRO de belofte om er werk van te maken om zet in daden.

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst

Ik luisterde in de jaren zeventig bijna nooit naar Mi Amigo (niet mijn ding, sorry), maar net wel tien minuutjes Stan geluisterd. Opvallend dat hij meteen al in de eerste uitzending allerlei verzoekjes draaide. Hoe zat dat? Was dan al weken van tevoren aangekondigd dat de Jukebox terugkwam? Verving hij misschien een ander verzoekplatenprogramma? Of zoog hij die eerste verzoekjes uit zijn duim?

Geplaatst

Ja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik vermoed dat de verzoekjes uit de eerste afleveringen fake zijn, zeker nu ik lees dat die zijn opgenomen in België. Want als er al brieven met verzoekjes zouden zijn, lagen die in Playa de Aro. Maar er zijn vast lezertjes die er misschien meer van weten.

Geplaatst
1 uur geleden zei SternRadio:

Ja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik vermoed dat de verzoekjes uit de eerste afleveringen fake zijn, zeker nu ik lees dat die zijn opgenomen in België. Want als er al brieven met verzoekjes zouden zijn, lagen die in Playa de Aro. Maar er zijn vast lezertjes die er misschien meer van weten.

Je hebt gelijk. Het waren fake verzoekjes de eerste weken.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.