Geplaatst 15 november15 nov Populair bericht Stan Haag was weer terug op de Radio, 10 Februari 1975 was er op Radio MI Amigo tussen 18 en 19 uur weer "De Jukebox van Stan Haag". Voor Stan en zijn vrouw betekende het verhuizen naar Spanje en samenwerken met de Vlaamse ploeg en zou Nikki Haag vanaf de zomer 1975 ook programma's maken onder de naam "Michelle".Digitale kopie: 2002 - Oldies45Radio Mi Amigo - 10 Februari 1975 - 18-19 uur - Jukebox Stan Haaghttps://pixeldrain.com/u/nb3MABcaFijne ZaterdagHenk Kruize
Geplaatst 15 november15 nov Dit programma en de eerste weken daarna werd opgenomen bij Maurice Bokkebroek thuis in Grobbendonk in Belgie. Daarna vervolgd in het Spaanse Playa de Aro.
Geplaatst 16 november16 nov Auteur 17 uur geleden zei Albatrosstudio:Dit programma en de eerste weken daarna werd opgenomen bij Maurice Bokkebroek thuis in Grobbendonk in BelgieHadden ze nog mazzel want op diezelfde tijd werden de studio's in Opbrakel in beslag genomen. Douwe, hoe is het met de Mi Amigo apparatuur die je overgenomen hebt? Speciaal hoekje in je woning?????GroetHenk Kruize
Geplaatst 16 november16 nov 4 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Hadden ze nog mazzel want op diezelfde tijd werden de studio's in Opbrakel in beslag genomen. Douwe, hoe is het met de Mi Amigo apparatuur die je overgenomen hebt? Speciaal hoekje in je woning?????GroetHenk KruizeHi Henk,Inderdaad. Vanaf maart 1975 was de Jukebox op de zender opgenomen in Playa de Aro.De Playa de Aro studio staat nog keurig opgeslagen in Brugge in afwachting van het moment dat VBRO de belofte om er werk van te maken om zet in daden. 16 november16 nov bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 16 november16 nov Ik luisterde in de jaren zeventig bijna nooit naar Mi Amigo (niet mijn ding, sorry), maar net wel tien minuutjes Stan geluisterd. Opvallend dat hij meteen al in de eerste uitzending allerlei verzoekjes draaide. Hoe zat dat? Was dan al weken van tevoren aangekondigd dat de Jukebox terugkwam? Verving hij misschien een ander verzoekplatenprogramma? Of zoog hij die eerste verzoekjes uit zijn duim?
Geplaatst 20 november20 nov Ja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik vermoed dat de verzoekjes uit de eerste afleveringen fake zijn, zeker nu ik lees dat die zijn opgenomen in België. Want als er al brieven met verzoekjes zouden zijn, lagen die in Playa de Aro. Maar er zijn vast lezertjes die er misschien meer van weten.
Geplaatst 20 november20 nov 1 uur geleden zei SternRadio:Ja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik vermoed dat de verzoekjes uit de eerste afleveringen fake zijn, zeker nu ik lees dat die zijn opgenomen in België. Want als er al brieven met verzoekjes zouden zijn, lagen die in Playa de Aro. Maar er zijn vast lezertjes die er misschien meer van weten.Je hebt gelijk. Het waren fake verzoekjes de eerste weken.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.