Geplaatst 22 uur geleden22 u. Ik vind dit nog steeds een prachtige reclame/promo:Deze past dan wel beter bij Pasen dan bij Kerst, maar toch erg leuk om 'm weer 's te zien. 21 uur geleden21 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Elke keer dat ik de 'Little Red Rooster' van de Rolling Stones heb geluisterd moest ik altijd aan deze promo denken. Nu heb ik de promo zelf weer eens gezien, bedankt hiervoor. 😁
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 20 uur geleden zei Ben:Ik vind dit nog steeds een prachtige reclame/promo:Was het niet reclame voor Radio 538 (of een andere commerciële) waarin een eitje wordt gebakken en men dan uit de pan het zwarte brilletje wordt gevist??? De concurrentie speelde erop in.Fine kerst trouwens....Henk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Ik geloof niet dat ik me die kan herinneren, Henk. Deze uit 1995 wel:Jij ook fijne feestdagen gewenst!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.