Geplaatst 7 uur geleden7 u. Een paar jaar geleden heb ik (waarschijnlijk hier in het forum) een opname gedownload en verwerkt van Northsea Goes DX van tweede kerstdag 1972. De opname is op raadselachtige wijze verdwenen van mijn harde schijf. Heeft iemand het nog en zou het programma nog een keer gedeeld kunnen worden? Alvast veel dank!Dit is de index van de show:1972.12.26 0902-09:46 Radio Northsea World Service NGDX – AJ BeirensBeetje zacht opgenomenSpeelduur: 44’02” 128 KBps 48000 Hz G DX newsMailbagRNI SouvenirbookA Christmas song – Shaun PhilipsConsider yourself – Jack WildOffshore radio history: de Laissez-FaireFragment: SRE testFragment: Britain Radio testFragmenT: Gary StevensFragment: Radio England jinglesFragment: Britain Radio jinglesFragment: SRE news met Johnny WalkerFragment: Closedown Radio England\Fragment: Closedown announcement Radio 355Fragment: Closedown Radio 355Outro [06.05.2024] unknown 18112022Alle forumleden alvast een prettige jaarwisseling gewenst!Groet,Jan-Fré
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 5 uur geleden zei Jan-Fre:Een paar jaar geleden heb ik (waarschijnlijk hier in het forum) een opname gedownload en verwerkt van Northsea Goes DX van tweede kerstdag 1972. De opname is op raadselachtige wijze verdwenen van mijn harde schijf. Heeft iemand het nog en zou het programma nog een keer gedeeld kunnen worden? Alvast veel dank!Dit is de index van de show:1972.12.26 0902-09:46 Radio Northsea World Service NGDX – AJ BeirensBeetje zacht opgenomenSpeelduur: 44’02” 128 KBps 48000 Hz G DX newsMailbagRNI SouvenirbookA Christmas song – Shaun PhilipsConsider yourself – Jack WildOffshore radio history: de Laissez-FaireFragment: SRE testFragment: Britain Radio testFragmenT: Gary StevensFragment: Radio England jinglesFragment: Britain Radio jinglesFragment: SRE news met Johnny WalkerFragment: Closedown Radio England\Fragment: Closedown announcement Radio 355Fragment: Closedown Radio 355Outro [06.05.2024] unknown 18112022Alle forumleden alvast een prettige jaarwisseling gewenst!Groet,Jan-Fré Hi Jan-Fre, I think this is the programme you mean but I have it dated January 2nd 1972.Studio Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Off air Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Have a Happy New YearIan
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.