Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Caroline-19731224-AndyArcher-announcing arrival of MVJanine (kan niet kloppen).

Featured Replies

Geplaatst

I am pretty sure this recording was from August 1974, near the closedowns. I might have a date, but will have to try and find the file.

Geplaatst
2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Wie heeft er een idee wanneer dit geweest zou kunnen zijn?

Na 17 augustus 1974, want toen was bekend dat Ad Petersen Mi Amigo zou verlaten, zoals Andy Archer vermeld op 28 seconden.

Geplaatst

Apart! het zal zeker niet de MV Jeanine van Radio Atlantis zijn geweest, want die lag op 24 december 1973 volgens mij al voor de Belgische kust. En is daarna niet meer in de buurt van de Mi Amigo geweest. Radio Mi Amigo begon inderdaad pas een week later. Zou het misschien hospitaal-kerkschip De Hoop zijn geweest? Dat zag er wel een beetje als een zendschip uit.

Geplaatst

It obviously wasn't the Jeanine. It was either a ship that looked like her, or a joke by Archer.

Geplaatst

Radio Mi Amigo begon op 1 januari 1974, dus de datum is niet goed. Er waren in 1973 nog geen dagelijkse uitzendingen.

Rink

Maar dat schreef je al.

Geplaatst

Andy noemt een hele rij DJ's en meldt dat Ad Petersen Mi Amigo verlaten zou hebben. Is aan de hand van deze aanwijzingen een datum te bepalen?
(ik mag blijkbaar mijn berichten niet meer bewerken)

Geplaatst
23 minuten geleden zei Rink Hof:

Andy noemt een hele rij DJ's en meldt dat Ad Petersen Mi Amigo verlaten zou hebben. Is aan de hand van deze aanwijzingen een datum te bepalen?

Wat ik al eerder schreef na 17 augustus 1974 en als aanvulling voor 29 augustus 1974, want toen had Andy Archer het radiostation (tijdelijk) verlaten.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.