Geplaatst Gisteren om 20:151 d. Helloik vraag mij af of er mensen zijn uit de UK die de uitzendingen opnemen van BBC Radio 2of via Listen again opnemenRond nieuwjaar heeft Tony Blackburn diverse keren shows op bbc radio verzorgdTony Blackburn een grote naam maar de vraag is wie in de UK recorded programsHet verwonderd me ook dat oudere programma's hier niet zomaar gedeeld wordenVriendelijke groetenJean-Pierre
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik luister af en toe naar R2, maar vind de programma's van TB zeer benedenmaats moet ik je eerlijk bekennen, Zeerover.Er staan trouwens talloze programma's van hem op YouTube. Ook ben ik bezig met het digitaal overzetten van zgn container-cassettes, waar TB ook op staat. Op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren vind je ook een paar TB radio programma's uit het verleden!!Omni ;) 2 uur geleden2 u. bewerkt door Omnivoor
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 hour ago, Omnivoor said:Ik luister af en toe naar R2, maar vind de programma's van TB zeer benedenmaats moet ik je eerlijk bekennen, Zeerover.Er staan trouwens talloze programma's van hem op YouTube. Ook ben ik bezig met het digitaal overzetten van zgn container-cassettes, waar TB ook op staat.Op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren vind je ook een paar TB radio programma's uit het verleden!!Omni ;)Beste Omni,I've never cared much for TB's presentation skills especially top 40. However, every Saturday morning, my alarm wakens me to Sound of the 60's, which I really enjoy 0600-0800. That is the only BBC Radio 2 show I listen to. The rest of the week, it has to be Boom Radio with Andy Marriott.Best wishes for 2026.John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.