January 8Jan 8 Hoi,Ik ben weer eens vergeten om mijn streamwriter aan te zetten. Heeft iemand deze toevallig opgenomen op nieuwjaarsdag? Stuur even een PM, ik ben je zeer dankbaar.Zoekt iemand nog een andere recente editie? Laat het me dan ook gerust weten.Fijn 2026! Edited January 8Jan 8 by Eergisteren
January 9Jan 9 Op 8-1-2026 om 18:54 zei Eergisteren:Hoi,Ik ben weer eens vergeten om mijn streamwriter aan te zetten. Heeft iemand deze toevallig opgenomen op nieuwjaarsdag? Stuur even een PM, ik ben je zeer dankbaar.Zoekt iemand nog een andere recente editie? Laat het me dan ook gerust weten.Fijn 2026!Heb hem voor je , kijk maar bij berichten
January 12Jan 12 Mocht iemand van jullie deze nog willen delen via pm zou ik er heel gelukkig mee zijn.Jammer dat Q-music (en Veronica) geen functie herbeluisteren aanbieden.Bedankt alvast.
January 13Jan 13 Hoi, ik heb de opname van de top 100, echter de opname is ruim 400mb, hoe kan en mag ik het mp3 bestand naar radiotrefpunt versturen.Marcel