Geplaatst 2 uur geleden2 u. Goedenavond,Ik heb een vraag:Weet iemand uit welk pakket deze backing komt?Ik vermoed zelf dat het er één is van PAMS. Daar heb ik al gezocht overigens.Let verder niet op (de kwaliteit van) de jingle hoor ;-) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren B.v.d.Renegade 2 uur geleden2 u. bewerkt door Renegade
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Klopt. Dit is inferdaad een track van PAMS. Is ook door Andre van Duin gebruikt voor een gezongen jingle van de Dik Voormekaar Show. Rechten van PAMS liggen bij JAM en in Nederland bij Bart van Gogh.Grt Peter
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Thanks Peter, weet je toevallig ook uit welk pakket hij afkomstig is? 1 uur geleden1 u. bewerkt door Renegade
Geplaatst 35 minuten geleden35 min. Ik ben 'm wel in 7 verschillende uitvoeringen tegengekomen bij de Don Allen jingles, maar uit welk pakket deze komt weet ik niet. Wat je zou kunnen proberen is om 't aan Norman Barrington of Ken R Deutsch te vragen.Edit - Ik hoor 'm op Track 5 : PAMS Series 26A - Let's Go America (WXYZ) op Disc 6 van de Magic op PAMS Box. Ik heb inmiddels 4 verschillende versies gehoord, in PAMS 26A, B, C en D. 3 minuten geleden3 min. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.