Geplaatst 9 uur geleden9 u. Populair bericht Deze opnamen komen uit het archief van Ad Couwenberg. Dit zijn de programma's, die je kunt vinden via de link eronder:Radio Veronica 28-06-1973 00:00-01:00 Lex Harding Live van de NorderneyRadio Veronica 28-06-1973 01:00-02:00 Lex Harding Live van de NorderneyRadio Veronica 28-06-1973 02:00-03:00 Lex Harding Live van de NorderneyRadio Veronica 28-06-1973 03:00-03:45 Non-Stop verzorgd door Johan van der Kolk Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Lex leest ook het nieuws en kondigt dat als volgt aan : "Techniek Jan van Bers, dit is Lex Harding". Ik heb ook nog een opname van een paar dagen eerder waarin Lex het nieuwsbulletin als volgt aankondigt: "Techniek Cees Manintveld, dit is Lex Harding".
Geplaatst 8 uur geleden8 u. Was de week van de kamer debatten live van af de Norderney Ben en deze uurtjes had ik daar weer niet van .. dus bedankt
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Ik heb e.e.a nog effe nagezocht maar dat waren mooie dagen. Ik zat in Scheveningen in onze "studio". Het kontakt was eigenlijk heel simpel.Dat ging zo. Juul belde Anne Geelof ( de Telegraaf ) op z’n mobilofoon en gaf het nieuws uit de 2e kamer door. Dat kreeg ik weer van poltiek verslaggever van de Telegraaf Kees Lunshof †. De mensen aan boord van de Norderney konden alles ook horen en hadden dus zo dit bericht ook zodat zij dat konden omroepen!.Grappig, Anne Geelhof werd later persvoorlichter van de politie in Rotterdam. foto: ©Hans Becker vlnr Karel van de Woerd en Juul. Hier ben ik de 2e kamer items aan het monteren. Van banden die we van de NOS !!!!! kregen. 6 uur geleden6 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Auteur (Ook) Ad Couwenberg zal die week weinig geslapen hebben vermoed ik. Dit is een beschrijving van een gedeelte van zijn opnamen in die periode:
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.