Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ekstra Weekend 01-02-2026

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Wie had dat ooit gedacht maar het is er toch echt van gekomen. De (eenmalige?) terugkeer van één van de leukste radioprogramma's ooit, Ekstra Weekend.

Op de Facebook pagina van Michiel Veenstra stond het bericht dat Qmusic DJ Domien Verschuuren een eigen radiozender was gestart. Verschuuren die zelf 2 jaar bij Ekstra Weekend als producer betrokken was zocht contact met Michiel Veenstra, Geard Ekdom en Tjitse Leemhuis om samen nog een keer Ekstra Weekend te maken. De heren gingen hier graag op in en dus was het gister zover. Ik was zelf aan het werk dus ik heb het gemist.

Het koste wat moeite om een link te vinden. Het goede nieuws is dat ik een Mixcloud link heb gevonden en het slechte nieuws is dat ik helaas geen downloadlink heb maar we kunnen er wel naar luisteren. De uitzending duurt anderhalf uur. Ik zou zeggen, geniet van één van de leukste radioprogramma's ooit, Ekstra Weekend in de originele bezetting met de originele jingles.

En hier is een compilatie video van ruim 40 minuten.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.