Geplaatst 15 uur geleden15 u. Ik heb vanavond een negatiefstrook uit de collectie van wijlen Rob Olthof ingescand. Dat is onder andere deze (redelijk bekende) foto: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op de foto hierboven zit Larry Tremaine achter het mengpaneel en de twee andere personen in de studio zouden bezoekers kunnen zijn. Echter op de foto hieronder foto zit de linker persoon van de bovenste foto zelf achter het mengpaneel: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mijn vermoeden is dat dit een RNI DJ is. Wie herkent deze persoon? 13 uur geleden13 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Auteur Bedankt, Robin. De man met de baard op de bovenste foto is Larry Tremaine. De man die (voor de kijkers) links achter hem staat zit achter het mengpaneel op de onderste foto. De man achter het mengpaneel op de onderste foto gaat mijn vraag over. Dit zullen foto's zijn uit 1970. Ik dacht Dat Roger Kent in 1974 bij RNI kwam.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 10 uur geleden zei Ben:Bedankt, Robin. De man met de baard op de bovenste foto is Larry Tremaine. De man die (voor de kijkers) links achter hem staat zit achter het mengpaneel op de onderste foto. De man achter het mengpaneel op de onderste foto gaat mijn vraag over. Dit zullen foto's zijn uit 1970. Ik dacht Dat Roger Kent in 1974 bij RNI kwam.Volgens mijn gegevens was dat David Gregory die in de zomer van 1970 kort aan boord was, de dame rechts van Larry was, dacht ik, zijn echtgenote. Links op de 1e foto dus David en ook op de 2e foto achter het mengpaneel.Volgens mijn gegevens dan...GroetHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Dank je, Henk! Deze foto (zag ik net op een ander negatief) stamt uit Augustus 1970 en toen was Dave inderdaad aan boord. Ik zet zijn naam en die van zijn vouw Chris erbij.Edit : Ik heb nog even wat zitten googlen en volgens Jon (offshoreradio.co.uk) is de persoon helemaal rechts op de foto hieronder John Denny. Zijn gezichtsprofiel heeft wel wat weg van het gezichtsprofiel van de man op de tweede foto hierboven. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze foto is afkomstig uit het archief van wijlen Rob Olthof.Jon heeft de volgende beschrijving bij deze foto gezet:Tender leaving, 1970. Photo includes station co-owner Erwin Meister, as well as John Denny far right, The Geator With The Heater, in glasses, Peter Chicago centre back and is that Spangles Muldoon on the left? 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 8 minuten geleden8 min. Auteur Ik ben eruit. De persoon op de tweede foto in mijn eerste posting hierboven is John Denny. Dezelfde foto, maar dan in kleur, zag ik in 't RNI fotoboek van Ray Anderson. Ik vermoed dat de originele foto een dia was en dat het zwart-wit negatief daar een contactafdruk van is.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.