Geplaatst Gisteren om 17:031 d. Populair bericht Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Caroline-Onbekend-2100-2122-Onbekend-NieuwsSteveConway-BoordopnameKan iemand deze uitzoeken?
Geplaatst Gisteren om 17:391 d. It’s Tony Kirk from a Friday Late November/ December 1988. The recording starts at 21,00 but finish’s than 21.22 as most of the songs are cropped.1 minuut geleden zei dale558:It’s Tony Kirk from a Friday Late November/ December 1988. The recording starts at 21,00 but finish’sthan 21.22 as most of the songs are cropped.It finishes just before 23.00
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik heb deze opname genoteerd op vrijdag 2 december 1988.Tony zegt dat het een vrijdagavond is en dat na hem Kevin Nelson komt en dat Ian Palmer aan hem vooraf ging.In het bijgaande presentatie overzicht klopt het wat betreft Kevin Nelson. Echter niet dat Ian Palmer aan hem voorafging.Desondanks hou ik het toch op deze datum want in dit presentatie-overzicht ben ik de combinatie Ian Palmer-Tony Kirk op vrijdag nergens tegen gekomen. Dus heb ik deze opname als volgt genoteerd:Caroline 19881202 2000-2300 Tony Kirk Boordopname edits 22 min. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 43 minutes ago, Gerard van den Ende said:Ik heb deze opname genoteerd op vrijdag 2 december 1988.Tony zegt dat het een vrijdagavond is en dat na hem Kevin Nelson komt en dat Ian Palmer aan hem vooraf ging.In het bijgaande presentatie overzicht klopt het wat betreft Kevin Nelson. Echter niet dat Ian Palmer aan hem voorafging.Desondanks hou ik het toch op deze datum want in dit presentatie-overzicht ben ik de combinatie Ian Palmer-Tony Kirk op vrijdag nergens tegen gekomen.Dus heb ik deze opname als volgt genoteerd:Caroline 19881202 2000-2300 Tony Kirk Boordopname edits 22 min. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beste Gerard,According to the Pirate Radio Hall of Fame, Ian Palmer was only with Caroline for 2 weeks beginning in November 1988. According to the presentatieoverzicht, his first show wason 28th November and his last 10th December. Also Tony says that Neil will be on from 0100-0500, making a point of Caroline being on 24hours.Mvg,John C
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 32 minuten geleden zei JOCOOLE:Beste Gerard,According to the Pirate Radio Hall of Fame, Ian Palmer was only with Caroline for 2 weeks beginning in November 1988. According to the presentatieoverzicht, his first show wason 28th November and his last 10th December. Also Tony says that Neil will be on from 0100-0500, making a point of Caroline being on 24hours.Mvg,John CThanks John,That's make the date of this broadcast: 19881202 acceptable.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.