Geplaatst 1 uur geleden1 u. Vorig jaar zijn al mijn fotoalbums opgenomen in Museum RockArt. Vandaag kwam de vraag vanuit Denemarken of ik een mp3 kon maken van de flexidisc die als bijlage van de MuziekParade in maart 1971 werd uitgebracht. Mijn vraag dus: wie heeft voor mij een mp3 van deze plaat. Graag even reactie naar *****@*****.*** Mijn dank is grootHans Knot
Geplaatst 3 minuten geleden3 min. 1 uur geleden zei hans knot:Vorig jaar zijn al mijn fotoalbums opgenomen in Museum RockArt. Vandaag kwam de vraag vanuit Denemarken of ik een mp3 kon maken van de flexidisc die als bijlage van de MuziekParade in maart 1971 werd uitgebracht. Mijn vraag dus: wie heeft voor mij een mp3 van deze plaat. Graag even reactie naar *****@*****.*** Mijn dank is grootHans KnotHey hans,zie je thuismail.GroetHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.