Geplaatst 2 uur geleden2 u. Dit is een opname uit het archief van Helmut Slawik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mogelijk is dit programma in het verleden al 's door Hans Knot hier op 't forum aangeboden. Ik moet dat nog nakijken. Eén van de dingen op m'n to-do list is alle opnamen van AJ te inventariseren om een overzicht te hebben wat ik zoal heb.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 hour ago, Ben said:Mogelijk is dit programma in het verleden al 's door Hans Knot hier op 't forum aangeboden. Ik moet dat nog nakijken. Eén van de dingen op m'n to-do list is alle opnamen van AJ te inventariseren om een overzicht te hebben wat ik zoal heb.Beste Ben,Can you post the results of the inventory on this forum when you have completed it.Mvg,John C
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Not planning to, John. Why would that be interesting for anyone else?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 14 minutes ago, Ben said:Not planning to, John. Why would that be interesting for anyone else?Then I can ask you for any recordings I need for my collection.Mvg,John C
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur I understand, John. Is this something you do as well, share an index of all the recordings you have on a forum as this one so people can ask you for recordings? Would be interesting I think?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.