Geplaatst 14 uur geleden14 u. Populair bericht Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 uur geleden6 u. De 1e keer dat ik ontdekte dat RNI ook op de korte golf zat, heb ik dit programma gehoord.Niet dat ik er toen veel van begreep wat de man vertelde hoor.Nu dacht ik zelf dat het op een zondag morgen was dat ik het gehoord had.Dit was een dinsdag, komt bij mij de vraag op van op welke dagen was het programma te horen?10 uur staat mij ook nog wel bij.Het toestel heb ik nog, maar de hoekmeubel niet meer.Theo
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Auteur Normaal gesproken werd dit programma inderdaad op zondag uitgezonden, Theo. Maar, omdat het kerst was, werden er die dag meerdere programma's uitgezonden via de korte golf. Rond de vier en een halve minuut van het begin van deel 1 (10-11) legt AJ dat uit (with kind permission of Mr Bollier).
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 4 hours ago, Ben said:Normaal gesproken werd dit programma inderdaad op zondag uitgezonden, Theo. Maar, omdat het kerst was, werden er die dag meerdere programma's uitgezonden via de korte golf. Rond de vier en een halve minuut van het begin van deel 1 (10-11) legt AJ dat uit (with kind permission of Mr Bollier).Beste Ben,It is most confusing when Helmut logs the timings as 1000-1200 (CET). But AJ always gives the time in GMT. As far as I can recollect , the World Service always gave the time in GMT.Mvg,John C
Geplaatst 44 minuten geleden44 min. Auteur I think it's great that Helmut shares all these great recordings in such an excellent quality with us, don't you think so too, John? Is it possible that you might have any Dutch roots, John?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.