Geplaatst 13 uur geleden13 u. Populair bericht Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 8 uur geleden8 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Met Bolland & Bolland.Bedankt Ben! 12 uur geleden12 u. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Programmanaam is De hits van Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Programma informatie 1994: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Vanaf 2200 was er Listen to the Music: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 uur geleden8 u. Met betrekking tot de lijst op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren heb ik op 4-3-1994 Cees van Zijtveld 1961 en dus niet Tom Mulderen heb ik bij 11-2-1994 "1970" Gast Ferry Maat en Amsterdam (van Bouman jingles)Op deze dag 11-2-1994 ging Rob Stenders van 22-24 uur door met ABTT fragmenten en platen 6 uur geleden6 u. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 8 uur geleden8 u. Met betrekking tot de lijst van 1992 heb ik Ferry Maat op 27-11-1992 en niet op 4-12-1992
Geplaatst 7 uur geleden7 u. RadiopediaLijst van De hits van (VOO) uitzendingen in 1993Overzicht van De hits van uitzendingen in 1993.Mijn toevoegingen:30-4-1993 Hits vd ABTT13-8-1993 The offshore stations17-9-1993 Alfred Lagarde 1972 en tweede uur Beatles platen17-12-1993 Hits van de Top 40 7 uur geleden7 u. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Auteur Inmiddels is 't een erg "administratief" draadje geworden (waarvan ik 't spoor bijster ben), maar ja "administrare necesse est" 😉Helmut heeft een aantal opnamen van dit programma gemaakt in 1994 die ik de komende tijd hier op 't forum ga delen. Onder andere een aantal opnamen van Back to the seventies, waar de enorm goede muziekkeuze van Ad duidelijk te horen zal zijn. Wordt vervolgd!
Geplaatst 7 uur geleden7 u. 18 minuten geleden zei Ben:Inmiddels is 't een erg "administratief" draadje geworden (waarvan ik 't spoor bijster ben), maar ja "administrare necesse est" 😉Helmut heeft een aantal opnamen van dit programma gemaakt in 1994 die ik de komende tijd hier op 't forum ga delen. Onder andere een aantal opnamen van Back to the seventies, waar de enorm goede muziekkeuze van Ad duidelijk te horen zal zijn. Wordt vervolgd!Leuk serie van 4 uitzendingen. Hier de info: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren @Albatrosstudio ik ga van het weekend kijken naar je opmerkingen.
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 4 uur geleden zei Vincent:Vanaf 2200 was er Listen to the Music: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En als dáár toch eens opnamen van waren! Behoort voor mij tot het beste wat Rob Stenders ooit deed.Edwin
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur 4 uur geleden zei Vincent:Leuk serie van 4 uitzendingen. Hier de info: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Helmut heeft een aantal uitzendingen van Back to the seventies opgenomen. Maar die afleveringen van Back to the Sixties lijken me ook erg interessant!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.