Geplaatst 2 uur geleden2 u. Vandaag was ik samen met m'n oudste zoon op de verzamelaarsbeurs in Utrecht. Mijn zoon verzamelt onder andere comics en zo kwam ook ik bij een verkoper met heel veel comics voor 1 Euro per stuk. Ineens viel m'n oog op wat comics van Barelli. Nou meende ik me te herinneren dat voor één van die comics de MEBO II/RNI als voorbeeld gebruikt is. En jawel, die stond er ook tussen.Deze comic stamt uit 1975 en hoe de voorkant eruit ziet kun je hier zien : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wederom een erg leuke toevoeging aan m'n RNI collectie.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik durf het bijna niet te vragen, Ben.....(pdf-je AJB, "pretty pleasssse"??)Omni
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 😄 Je belangstelling staat genoteerd, Omni. Nou wil ik de omzet van de comic verkopers niet negatief beïnvloeden dus ik hou je verzoek in gedachten en mocht ik er weer 's één tegenkomen dan is die voor jou.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Barelli ken ik wel, maar vroeger noemden we 'comics' gewoon 'stripboeken'. 😀
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 12 minuten geleden zei Will Stevens:Barelli ken ik wel, maar vroeger noemden we 'comics' gewoon 'stripboeken'. 😀Ja, ja die “stripboeken” ken ik ook wel, daar lagen er ook nog zat van op de beurs 😂
Geplaatst 50 minuten geleden50 min. 1 uur geleden zei Ben:Vandaag was ik samen met m'n oudste zoon op de verzamelaarsbeurs in Utrecht. Mijn zoon verzamelt onder andere comics en zo kwam ook ik bij een verkoper met heel veel comics voor 1 Euro per stuk. Ineens viel m'n oog op wat comics van Barelli. Nou meende ik me te herinneren dat voor één van die comics de MEBO II/RNI als voorbeeld gebruikt is. En jawel, die stond er ook tussen.Doet me hier aan denken…
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.