Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

We gaan naar zee

Featured Replies

Geplaatst

Vandaag was ik samen met m'n oudste zoon op de verzamelaarsbeurs in Utrecht. Mijn zoon verzamelt onder andere comics en zo kwam ook ik bij een verkoper met heel veel comics voor 1 Euro per stuk. Ineens viel m'n oog op wat comics van Barelli. Nou meende ik me te herinneren dat voor één van die comics de MEBO II/RNI als voorbeeld gebruikt is. En jawel, die stond er ook tussen.

We gaan naar zee.jpg

Deze comic stamt uit 1975 en hoe de voorkant eruit ziet kun je hier zien :

Deze inhoud is verborgen

Wederom een erg leuke toevoeging aan m'n RNI collectie.

Geplaatst
  • Auteur

😄 Je belangstelling staat genoteerd, Omni. Nou wil ik de omzet van de comic verkopers niet negatief beïnvloeden dus ik hou je verzoek in gedachten en mocht ik er weer 's één tegenkomen dan is die voor jou.

Geplaatst
  • Auteur
12 minuten geleden zei Will Stevens:

Barelli ken ik wel, maar vroeger noemden we 'comics' gewoon 'stripboeken'. 😀

Ja, ja die “stripboeken” ken ik ook wel, daar lagen er ook nog zat van op de beurs 😂

Geplaatst
1 uur geleden zei Ben:

Vandaag was ik samen met m'n oudste zoon op de verzamelaarsbeurs in Utrecht. Mijn zoon verzamelt onder andere comics en zo kwam ook ik bij een verkoper met heel veel comics voor 1 Euro per stuk. Ineens viel m'n oog op wat comics van Barelli. Nou meende ik me te herinneren dat voor één van die comics de MEBO II/RNI als voorbeeld gebruikt is. En jawel, die stond er ook tussen.

We gaan naar zee.jpg

Doet me hier aan denken…

IMG_6618.jpeg

Geplaatst
  • Auteur

Ik moet het nog gaan lezen maar, naar aanleiding van een vraag van Juul in een ander draadje, heb ik alvast even snel gekeken en las dat Barelli (de detective) een bomaanslag op het radioschip de Neptunus (waar de MEBO II model voor heeft gestaan) te verhinderen. En, je zult het niet geloven, dat radioschip wordt zelfs een piraat genoemd 🤣

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.