Geplaatst Vrijdag om 07:29 2 d. Populair bericht Deze opnamen komen uit het archief van Nico Verbeek. Andere opnamen van dit tijdslot en van andere tijdsloten op deze dag zijn al vele malen gedeeld op de diverse forums. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst Vrijdag om 07:43 2 d. Populair bericht aubIk 2004 ! kwam ik weer in kontakt met Karel van der Kemp. Hij bleek nog veel materiaal te hebben en hij stuurde het op. Vrijdag om 08:24 2 d. bewerkt door Juul
Geplaatst Vrijdag om 07:52 2 d. Dank Juul Frans zette ik vaak op en nu ook nog wel in de avond .Door hem kwam ik aan Windmill _ for you to remember groep uit limburg later Partner ..
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik vond in ons archief nog een opname met Rob Out. Hij presenteerde de C&W top 10 uit 1956. Samengesteld door boven genoemde Karel vd Kemp. Hij schijnt er zelf ook nog in voor te komen. Ik heb het verder niet afgeluisterd destijds bij het digitaliseren. Veel jaren terug.Hoe Ad en ik op december 1968 komen....................geen idee. Misschien is er iemand van jullie zo aardig het af te luisteren. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 13 minuten geleden13 min. Dank Juul zal het eens afluisteren vd week Rob zegt na de 1e plaat we zijn zo,n 12 jaar terug in de tijd 56+12 dus Juul 8 minuten geleden8 min. bewerkt door Jaap De Vries
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.