Geplaatst Gisteren om 07:151 d. Populair bericht In het archief van Helmut Slawik zitten twee cassettes met als titel See-Sender 6 en See-Sender 7. Vandaag post ik daaruit See-Sender 6. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren In een brief, die ik van Helmut ontving, heeft hij dit programma als volgt omschreven:Morgen volgt deel 7. gisteren om 07:181 d. bewerkt door Ben
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Populair bericht En dit is deel 7 uit het archief van Helmut Slawik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Misschien heeft bovenstaande hiermee te maken? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb het niet afgeluisterd. Staat op één van mijn harde schijven.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur Dank je, Douwe. Ik zie dat ik dezelfde .zip heb, gedownload op 15 Mei 2016.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.