Geplaatst Gisteren om 07:151 d. Populair bericht In het archief van Helmut Slawik zitten twee cassettes met als titel See-Sender 6 en See-Sender 7. Vandaag post ik daaruit See-Sender 6. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren In een brief, die ik van Helmut ontving, heeft hij dit programma als volgt omschreven:Morgen volgt deel 7. gisteren om 07:181 d. bewerkt door Ben
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Auteur Populair bericht En dit is deel 7 uit het archief van Helmut Slawik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Populair bericht Misschien heeft bovenstaande hiermee te maken? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb het niet afgeluisterd. Staat op één van mijn harde schijven.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Auteur Dank je, Douwe. Ik zie dat ik dezelfde .zip heb, gedownload op 15 Mei 2016.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur Ik zie dat mijn posting je aan 't lachen maakt, Douwe. Misschien dan toch nog even een verduidelijking van mijn kant.Ik post hier op 't forum in principe (uitzonderingen daargelaten) alleen opnamen, die ik gevraagd ben te digitaliseren en plaatsen door anderen. Daarnaast post ik opnamen uit eigen archief, die ik ooit 's gedigitaliseerd heb. Het is niet mijn bedoeling om wat ik post aan te vullen met andere opnamen van andere personen om het aan te vullen. Dat laat ik aan anderen over. Dus dank je nogmaals voor die aanvulling.Edit: nóg een aanvulling. Op basis van opnamen op twee andere (eerder ter download aangeboden) cassettes van Helmut lijkt het erop dat dit is uitgezonden vanaf Radio Brandenburg 27-12-1996 23:00 Die Seesendernacht. Met negen delen zal het tot 28-12-1996 08:00 geduurd hebben. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.