Geplaatst 1 uur geleden1 u. Twee weken geleden overleed radiogrootheid Jan Donkers.Decennialang voor de VPRO actief, daarna bij o.a. KX Radio en laatstelijk bij 40UpRadio, waar ik me zowaar zijn collega mocht noemen.Zondagmiddag zend ik een programma uit waarin ik langs zijn radiocarrière ga.Dit is grotendeels gebaseerd op mijn - mede via dit forum - opgebouwde archief, maar ook veel zelf opgenomen materiaal.Hier alles wat ik van Jan heb, plus de uitzending die morgen van mij op 40 Up is te horen.Ik zag dat Bedtime For Gonzo niet is gedateerd, dat was zijn (eerste) afscheid van de VPRO op Radio 3 in 1988. een drie uur durend eerbetoon met allerlei beroemde vrienden.De link naar alles: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Plezier hiermee.Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.